blender3d.cz http://forum.blender3d.cz/ |
|
Problém se snsorem Tuch http://forum.blender3d.cz/viewtopic.php?f=11&t=2800 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Jirka RCK [ stř dub 12, 2006 8:23 am ] |
Předmět příspěvku: | Problém se snsorem Tuch |
Zdravím všechny blenderisty. Prosím o pomoc. Pokud zapnu u objektu v log.but. Boundary-BOX, a k tomu pouziju sensor tuch, ara se mi seká a objekt se mi propadne mapou... U collision je to jepší, ale hra se taky trochu seká. Kompem to není, mám 2Ghz s 256MB grafárnou... Také ny mě zajímalo, jestli se dá v Gameenginu zobrazit Zrcadlení pomocí Raytrackingu??? Děkuju za každé vodítko, Jirka RCK |
Autor: | kracho [ stř dub 12, 2006 12:23 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
To ze sa ti hra seka nebude pouzitim sensoru touch, ale niecim inym.Napriklad mnozstvom objektov, nejakym zlym skriptom a tak. Ak ti objekt prepadne cez mapu ci co, skus sa pozriet na normaly, alebo mas objekt moc nizko podlahy a preto prepadne, respektive ho mas nad podlahov ale jeho centr je pod podlahov(u sumo phyzik, u bullet by to snad nemalo robit).Pripadne sem hod blend, nech sa na to niekto pozrie. Co sa tyka ray zrkadlenia tak to nefunguje. Pokial viem da sa zrkadlit len staticky, pomocou textury. |
Autor: | Jirka RCK [ čtv dub 13, 2006 3:00 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
No, scripty tam nemam a normaly sem uz zkousel, mozna to je verzi blenderu. Pouzivam ted Collision, a to skoro neblbne. Ale presto dik za reakci. |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |