blender3d.cz
http://forum.blender3d.cz/

úsporný zvukový formát
http://forum.blender3d.cz/viewtopic.php?f=11&t=2828
Stránka 11

Autor:  Jirka RCK [ stř dub 19, 2006 8:01 am ]
Předmět příspěvku:  úsporný zvukový formát

Nevíte někdo, jestli se dá pomocí nějaké dinamické knihovny načíst do blenderu mp3, wma, nebo ogg? Je totiš blbost dát k 500KB hře 80MB :shock: soundtrack ve wavu...

Autor:  jm [ pát dub 21, 2006 5:29 am ]
Předmět příspěvku: 

docela by me zajimalo jestli vubec jde ten wav v nove verzi rozbehnout. ja sem to skousel a neslo mi to.

Autor:  kracho [ ned dub 23, 2006 10:05 pm ]
Předmět příspěvku: 

Ja som moc zo zvukmi nerobil, zatial mi stacilo wavko, ale moznostou by bolo zvuk spakovat a potom ho rozpakovat na HDD pri instalacii, respektive to priamo v blendreri cez python zazipovat a priebezne by si hra potrebene tracky rozpakovavala.

Autor:  Jirka RCK [ pon dub 24, 2006 7:55 am ]
Předmět příspěvku: 

Já používám wav 11025Hz vzokovaci frekvencu a šířku 8 bit, ale
furt to dava tak 196kbps a nehraje to nic moc... asi jeko wma o 64kbps.

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/