blender3d.cz http://forum.blender3d.cz/ |
|
úsporný zvukový formát http://forum.blender3d.cz/viewtopic.php?f=11&t=2828 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Jirka RCK [ stř dub 19, 2006 8:01 am ] |
Předmět příspěvku: | úsporný zvukový formát |
Nevíte někdo, jestli se dá pomocí nějaké dinamické knihovny načíst do blenderu mp3, wma, nebo ogg? Je totiš blbost dát k 500KB hře 80MB ![]() |
Autor: | jm [ pát dub 21, 2006 5:29 am ] |
Předmět příspěvku: | |
docela by me zajimalo jestli vubec jde ten wav v nove verzi rozbehnout. ja sem to skousel a neslo mi to. |
Autor: | kracho [ ned dub 23, 2006 10:05 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Ja som moc zo zvukmi nerobil, zatial mi stacilo wavko, ale moznostou by bolo zvuk spakovat a potom ho rozpakovat na HDD pri instalacii, respektive to priamo v blendreri cez python zazipovat a priebezne by si hra potrebene tracky rozpakovavala. |
Autor: | Jirka RCK [ pon dub 24, 2006 7:55 am ] |
Předmět příspěvku: | |
Já používám wav 11025Hz vzokovaci frekvencu a šířku 8 bit, ale furt to dava tak 196kbps a nehraje to nic moc... asi jeko wma o 64kbps. |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |