blender3d.cz http://forum.blender3d.cz/ |
|
Záhada okolo normálů http://forum.blender3d.cz/viewtopic.php?f=11&t=2861 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Jirka RCK [ čtv dub 27, 2006 12:38 pm ] |
Předmět příspěvku: | Záhada okolo normálů |
Je to hodně divny. Mam objekt s hodně rozhozenejma normálala. V edit mode jsem dal ctrl+n. Samozdřejmě se to spravilo. Ale pak sem to uložil a znovu otevřel a ty delaty normály si zase dělaly co chtěly. To samy, když sem to dal do exe... Poraďte mi prosím, co se s tím dá udělat? Mám blender 2.41. Může to být nějakou chybou blenderu ![]() ![]() ![]() |
Autor: | jm [ pát dub 28, 2006 6:23 am ] |
Předmět příspěvku: | |
skus dat jen na zkousku ....nemuzu si spomenout jak ase to jmenuje, ale zmensuje to pocet polygonu v objektu.(nemuzu to najit, nevite kam se to presunulo?) to ti rekne jestli to je nonmainfold mesh. no a pokud to je nonmainfold muze to bejt problem. ale to je stejne blbost, nikdy sem s tim problem nemel. otevri znova ten file, takze najdes cestu k nemu a otevres ho. mozna si sejvnul scenu jako default a ono ti to ukazuje starou scenu se spatnejma fejsama, protze je to default scena ktera vypada jako ta co chces. jm |
Autor: | kracho [ pát dub 28, 2006 3:26 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
jm: asi myslis 'decimator'. teraz to je v edit menu v modifikatoroch (ako je sub surf a tak). Co sa tych normal tyka, tak ak nepomoze to co pisal jm, tak by som sa ani nedivil, ze to je chyba blenderu. Mna asi pred dvoma dnami tiez pekne potrapil, vlozil mi tam nieco, co sa chovalo ako default kamera, ale ta kamera sa nedala najst v scene (Nedalo sa s nou teda ani hybat). |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |