blender3d.cz http://forum.blender3d.cz/ |
|
Problém s urÄ http://forum.blender3d.cz/viewtopic.php?f=11&t=2871 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Johny.D [ sob dub 29, 2006 11:10 pm ] | ||
Předmět příspěvku: | Problém s urÄ | ||
ZdravÃm můj problém asi pochopÃte z obrázku na kterém jsou dvÄ› krychle. Laicky Å™eÄ
|
Autor: | kracho [ ned dub 30, 2006 1:20 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
jedna moznost je dat vsetkum objektom premennu (napr.'Paruj') s inou hodnotov(kocka ktora by mala skocit na urcity plane by mala stejnu hodnotu). A potom by skript zistujuci poziciu vydadal asi takto: Kód: import GameLogic as GL o=GL.getCurrentController().getOwner() GL.set=[o.getPosition(),o.Paruj] A script pre umiestnenie do pozicie by vypadal takto: Kód: import GameLogic as GL
o=GL.getCurrentController().getOwner() try: if GL.set[1]==o.Paruj: o.setPosition(GL.set[0]) except: pass |
Autor: | Johny.D [ ned dub 30, 2006 1:53 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Mockrát dÃky tohle je pÅ™esnÄ› to co jsem potÅ™eboval. ![]() |
Autor: | kracho [ stř kvě 03, 2006 8:52 pm ] | ||
Předmět příspěvku: | |||
Johny to uz sice ma, ale ak by to trebars niekto potreboval tak sem hodim blend, je tam vsetko jasne. Akurat pripomeniem, ze vsetky objekty musia mat premennu 'paruj', a vzdy dva pary maju tuto hodnotu rovnaku a inu nez ostatne pary. Po sposteni hry stlacte medzernik.
|
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |