blender3d.cz
http://forum.blender3d.cz/

Problém s urÄ
http://forum.blender3d.cz/viewtopic.php?f=11&t=2871
Stránka 11

Autor:  Johny.D [ sob dub 29, 2006 11:10 pm ]
Předmět příspěvku:  Problém s urÄ

Zdravím můj problém asi pochopíte z obrázku na kterém jsou dvÄ› krychle. Laicky Å™eÄ

Přílohy:
problem.JPG
problem.JPG [ 53.82 KiB | Zobrazeno 1171 krát ]

Autor:  kracho [ ned dub 30, 2006 1:20 pm ]
Předmět příspěvku: 

jedna moznost je dat vsetkum objektom premennu (napr.'Paruj') s inou hodnotov(kocka ktora by mala skocit na urcity plane by mala stejnu hodnotu). A potom by skript zistujuci poziciu vydadal asi takto:
Kód:
import GameLogic as GL
o=GL.getCurrentController().getOwner()

GL.set=[o.getPosition(),o.Paruj]


A script pre umiestnenie do pozicie by vypadal takto:
Kód:
import GameLogic as GL
o=GL.getCurrentController().getOwner()
try:
    if GL.set[1]==o.Paruj:
        o.setPosition(GL.set[0])
except:
    pass

Autor:  Johny.D [ ned dub 30, 2006 1:53 pm ]
Předmět příspěvku: 

Mockrát díky tohle je přesně to co jsem potřeboval. :D

Autor:  kracho [ stř kvě 03, 2006 8:52 pm ]
Předmět příspěvku: 

Johny to uz sice ma, ale ak by to trebars niekto potreboval tak sem hodim blend, je tam vsetko jasne. Akurat pripomeniem, ze vsetky objekty musia mat premennu 'paruj', a vzdy dva pary maju tuto hodnotu rovnaku a inu nez ostatne pary. Po sposteni hry stlacte medzernik.

Přílohy:
pozice.rar [24.31 KiB]
99 krát

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/