blender3d.cz
http://forum.blender3d.cz/

Action lezeni a bvylezeni na rimsu
http://forum.blender3d.cz/viewtopic.php?f=11&t=2875
Stránka 11

Autor:  CélineDionFanPetr [ pon kvě 01, 2006 8:31 am ]
Předmět příspěvku:  Action lezeni a bvylezeni na rimsu

Ahoj tak Indy uz je zase o maly kousek dal pokrok nezatsavite :) ale potreboval bych poradit s jednou akci .Kdyz indy vyskoci na zed chtel bych aby se zachytil budto ruckoval LEFT or RIGHT nebo stisknutim sipky UP vylezl nahoru JohnyD mi poradil ze se to dopre da delat Python Scriptema le ja jsem v Pythonu uplna Lama zacatecniksotva sem udelal script na tvorbu Plane prot se obracim na vas potrebal byhc poradit ja kto udelat aby indy mohl vylezat a ruckovat diky moc za vase odpovedi Raz88

Autor:  jm [ pon kvě 01, 2006 9:02 am ]
Předmět příspěvku: 

to ze se to da napsat v pythonu je jasny, to neni moc velka pomoc.

nevim jak to fungoje v novym enginu ale moh bys pozuit treni v a omezit ho v danejch smerech, to znamena smer od zdi by byl uplne omezenej. a do stran a nahoru dolu povolenej.

action>dynamic>anizotropic...kde urcis v kterejch smerech a jak moc to bude omezeny.
je to jen rychlej napad, je treba to odskouset....btw, asi mu budes muset dat nulovou hmotu, aby ti nepadal ze zdi ;)

jm

Autor:  xixixao [ pon kvě 01, 2006 11:51 am ]
Předmět příspěvku: 

Mě napadlo, pokud máš "těžiště - pivot" dole u nohou, prostě si můžeš udělat podmínku (třeba materiál) jestli indy stojí u zdí, udělat animaci výskoku a držení, ručkování. Ve hře by si měl všechny zdi stejně vysoký (ikdyž by nevypadali stejně). Ještě natočení ke zdi, možná pomocí ray sensoru...

Autor:  kracho [ pon kvě 01, 2006 2:39 pm ]
Předmět příspěvku: 

Takze, pridaj indymu sensor ray('ray', range: napr.1, prop:'stena'), sensory keyboard('Sup' a 'Sdown'), aktuatory motion('Aup','Adown', kde nastavis pohyb v ose 'z'). Vsetko prepoj cez controller Python('lezenie') Potom kazdej satene pridaj property('stena') . Script lezenie potom bude vypadat takto:
Kód:
import GameLogic as GL

c=GL.getCurrentController()
o=c.getOwner()

ray=c.getSensor('ray')

Sup=c.getSensor('Sup')
Sdown=c.getSensor('Sdown')

Aup=c.getActuator('Aup')
Adown=c.getActuator('Adown')

#ak vidis stenu
if ray.isPositive():
    #vypni mu gravitaciu
    o.suspendDynamics()
    #ak chces ist hore
    if Sup.isPositive():
        GL.addActiveActuator(Aup,1)
    #alebo chces ist dole
    if Sdown.isPositive():
        GL.addActiveActuator(Adown,1)
#ak stenu nevidis zapni gravitaciu a naumozni pohyb hore a dole
else:
    o.restoreDynamics()

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/