blender3d.cz http://forum.blender3d.cz/ |
|
Action lezeni a bvylezeni na rimsu http://forum.blender3d.cz/viewtopic.php?f=11&t=2875 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | CélineDionFanPetr [ pon kvě 01, 2006 8:31 am ] |
Předmět příspěvku: | Action lezeni a bvylezeni na rimsu |
Ahoj tak Indy uz je zase o maly kousek dal pokrok nezatsavite ![]() |
Autor: | jm [ pon kvě 01, 2006 9:02 am ] |
Předmět příspěvku: | |
to ze se to da napsat v pythonu je jasny, to neni moc velka pomoc. nevim jak to fungoje v novym enginu ale moh bys pozuit treni v a omezit ho v danejch smerech, to znamena smer od zdi by byl uplne omezenej. a do stran a nahoru dolu povolenej. action>dynamic>anizotropic...kde urcis v kterejch smerech a jak moc to bude omezeny. je to jen rychlej napad, je treba to odskouset....btw, asi mu budes muset dat nulovou hmotu, aby ti nepadal ze zdi ![]() jm |
Autor: | xixixao [ pon kvě 01, 2006 11:51 am ] |
Předmět příspěvku: | |
Mě napadlo, pokud máš "těžiště - pivot" dole u nohou, prostě si můžeš udělat podmínku (třeba materiál) jestli indy stojí u zdí, udělat animaci výskoku a držení, ručkování. Ve hře by si měl všechny zdi stejně vysoký (ikdyž by nevypadali stejně). Ještě natočení ke zdi, možná pomocí ray sensoru... |
Autor: | kracho [ pon kvě 01, 2006 2:39 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Takze, pridaj indymu sensor ray('ray', range: napr.1, prop:'stena'), sensory keyboard('Sup' a 'Sdown'), aktuatory motion('Aup','Adown', kde nastavis pohyb v ose 'z'). Vsetko prepoj cez controller Python('lezenie') Potom kazdej satene pridaj property('stena') . Script lezenie potom bude vypadat takto: Kód: import GameLogic as GL
c=GL.getCurrentController() o=c.getOwner() ray=c.getSensor('ray') Sup=c.getSensor('Sup') Sdown=c.getSensor('Sdown') Aup=c.getActuator('Aup') Adown=c.getActuator('Adown') #ak vidis stenu if ray.isPositive(): #vypni mu gravitaciu o.suspendDynamics() #ak chces ist hore if Sup.isPositive(): GL.addActiveActuator(Aup,1) #alebo chces ist dole if Sdown.isPositive(): GL.addActiveActuator(Adown,1) #ak stenu nevidis zapni gravitaciu a naumozni pohyb hore a dole else: o.restoreDynamics() |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |