blender3d.cz
http://forum.blender3d.cz/

Budiž tma
http://forum.blender3d.cz/viewtopic.php?f=11&t=2885
Stránka 11

Autor:  lukas [ úte kvě 02, 2006 3:30 pm ]
Předmět příspěvku:  Budiž tma

Ja sem asi fakt pako.Ale nemohl by mi nÄ›kdo poradit jak bych udÄ›lal tmu??? Nemyslim jako že dam okolí Ä

Autor:  zgerbiak [ úte kvě 02, 2006 4:11 pm ]
Předmět příspěvku: 

Najlepsie to bude asi cez vertex paint "v" namiesas si ciernu a malujes ;)

Autor:  lukas [ úte kvě 02, 2006 5:01 pm ]
Předmět příspěvku: 

No to jo ale přeci třeba u toho posledního obrázku co tam má Johny.D(ten barák) to není tmavá textura. To je normálně jako tma prosvětlená lampou ne?? já jenom že třeba lampy ve hrách nejsou nijak použitelny protože at je tam dáš nebo ne tak je scena osvětlená pořád stejně.
Ja sem chtÄ›l udÄ›lat tmavou uliÄ

Autor:  zgerbiak [ úte kvě 02, 2006 5:14 pm ]
Předmět příspěvku: 

ono tam mozes nastavit hmlu ako pri rendri.
takze ak das ciernu farbu a malu vzduialenost od kameri tak nedovidis na koniec tej ulicky...
najdes to pod F8, mist

Autor:  lukas [ úte kvě 02, 2006 5:24 pm ]
Předmět příspěvku: 

jooooo to je přesně ono díky díky díky mooooc
:banana: :biggrin: :banana:

Autor:  zgerbiak [ úte kvě 02, 2006 5:32 pm ]
Předmět příspěvku: 

neni zac Obrázek

Autor:  Johny.D [ úte kvě 02, 2006 7:37 pm ]
Předmět příspěvku: 

He no dělal jsem to normálně přes Word ale mlhu tam nemám tu dělám jinak kvůli zátěži na výkon.
viz obr.

[quote="lukas"]posledního obrázku co tam má Johny.D(ten barák) to není tmavá textura. To je normálně jako tma prosvětlená lampou ne?? já jenom že třeba lampy ve hrách nejsou nijak použitelny protože at je tam dáš nebo ne tak je scena osvětlená pořád stejně.
Ja sem chtÄ›l udÄ›lat tmavou uliÄ

Přílohy:
tma.JPG
tma.JPG [ 28.64 KiB | Zobrazeno 1514 krát ]
světlo.JPG
svÄ›tlo.JPG [ 44.71 KiB | Zobrazeno 1514 krát ]

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/