blender3d.cz http://forum.blender3d.cz/ |
|
Budiž tma http://forum.blender3d.cz/viewtopic.php?f=11&t=2885 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | lukas [ úte kvě 02, 2006 3:30 pm ] |
Předmět příspěvku: | Budiž tma |
Ja sem asi fakt pako.Ale nemohl by mi nÄ›kdo poradit jak bych udÄ›lal tmu??? Nemyslim jako že dam okolÃ Ä |
Autor: | zgerbiak [ úte kvě 02, 2006 4:11 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Najlepsie to bude asi cez vertex paint "v" namiesas si ciernu a malujes ![]() |
Autor: | lukas [ úte kvě 02, 2006 5:01 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
No to jo ale pÅ™eci tÅ™eba u toho poslednÃho obrázku co tam má Johny.D(ten barák) to nenà tmavá textura. To je normálnÄ› jako tma prosvÄ›tlená lampou ne?? já jenom že tÅ™eba lampy ve hrách nejsou nijak použitelny protože at je tam dáš nebo ne tak je scena osvÄ›tlená pořád stejnÄ›. Ja sem chtÄ›l udÄ›lat tmavou uliÄ |
Autor: | zgerbiak [ úte kvě 02, 2006 5:14 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
ono tam mozes nastavit hmlu ako pri rendri. takze ak das ciernu farbu a malu vzduialenost od kameri tak nedovidis na koniec tej ulicky... najdes to pod F8, mist |
Autor: | lukas [ úte kvě 02, 2006 5:24 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
jooooo to je pÅ™esnÄ› ono dÃky dÃky dÃky mooooc ![]() ![]() ![]() |
Autor: | zgerbiak [ úte kvě 02, 2006 5:32 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
neni zac ![]() |
Autor: | Johny.D [ úte kvě 02, 2006 7:37 pm ] | |||
Předmět příspěvku: | ||||
He no dÄ›lal jsem to normálnÄ› pÅ™es Word ale mlhu tam nemám tu dÄ›lám jinak kvůli zátěži na výkon. viz obr. [quote="lukas"]poslednÃho obrázku co tam má Johny.D(ten barák) to nenà tmavá textura. To je normálnÄ› jako tma prosvÄ›tlená lampou ne?? já jenom že tÅ™eba lampy ve hrách nejsou nijak použitelny protože at je tam dáš nebo ne tak je scena osvÄ›tlená pořád stejnÄ›. Ja sem chtÄ›l udÄ›lat tmavou uliÄ
|
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |