Právě je ned úno 23, 2025 12:18 am

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 11 ] 
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: sob čer 03, 2006 8:10 am 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: ned dub 09, 2006 4:29 pm
Příspěvky: 233
Bydliště: Olomouc/Brno
Mám problém, asi je to fakt dost blba otázka, ale když objektu nepřiřadím materiál, při kolizi se odrazí, a pokud jo, při kolizi se náhle zastaví na místě... Takže musím všemu přiřadit materiál, protože jinak by objekt začal vybrovat až skákat po ose z, až by nakonec vyletěl z mapy... Pochopitelně nemůžu taky zapnout dinamic u empty objektu, nebo u kamery, protože jim samozřejmě nemůžu materiál přiřadit... Jestli víte, tak mně prosím poraďte a nesmějte se...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob čer 03, 2006 10:29 am 
Offline
...........
...........
Uživatelský avatar

Registrován: sob zář 18, 2004 4:13 pm
Příspěvky: 1898
Bydliště: Slovensko, Bratislava
Moze to byt tym ze material nesluzi len pre farbu a lesk, ale urcujes v nom aj drsnost, odraz, alebo nednasanie nad plochou: Je to pod tlacitkom DYN, tam na spodu.Blizsie info najdes tu:
http://nmedia.avu.cz/~bge/page/tutorials/jm_room_4.htm


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob čer 03, 2006 11:54 am 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: ned dub 09, 2006 4:29 pm
Příspěvky: 233
Bydliště: Olomouc/Brno
Jo dikes, zkusím to... A jak můžu toto nastavit u objektů, které nejsou mesh? Jako u toho empty atd?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob čer 03, 2006 12:09 pm 
Offline
...........
...........
Uživatelský avatar

Registrován: sob zář 18, 2004 4:13 pm
Příspěvky: 1898
Bydliště: Slovensko, Bratislava
nuz..na empty tazko... to sa neda, ale mozes to oklamat, ze si das napriklad cube a vymazes jej vsetky vertexi, a zostane ti holy bod..potom to uz pojde ;)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob čer 03, 2006 12:20 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: ned dub 09, 2006 4:29 pm
Příspěvky: 233
Bydliště: Olomouc/Brno
No pak už ho ale nenandu a nevyberu, když nebude vidět. :( Já sem to udělal tak, že sem si v object butons zapl u cube boundary a v edit butons sem dal invisible... Tak to šlo... OK :) No ale když sem viděl u někoho jinýho hru, tak tam měl objekt empty... No nevim, hlavně že to nějak de, býsledek je stejnej... :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob čer 03, 2006 12:34 pm 
Offline
...........
...........
Uživatelský avatar

Registrován: sob zář 18, 2004 4:13 pm
Příspěvky: 1898
Bydliště: Slovensko, Bratislava
Takze s ospravedlnujem..zmylil som sa. Empty sa da dat Dynamic a vsetko co z toho vypliva. Material nie...
To ze potom ten bod nenajdes: pred tym ako mu vymazes vertexi tak chod do "object buttons" a v "draw" mu zapni "Axis"..potom ho uz najdes... ;)

PS: Mne po spusteni hry s kockou bez vertexou sa mi zrubal blender. Tebe to mozno nespravi :lol:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob čer 03, 2006 12:41 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: ned dub 09, 2006 4:29 pm
Příspěvky: 233
Bydliště: Olomouc/Brno
Tak jo, já si nějak poradím... Tak dík za radu!


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob čer 03, 2006 8:13 pm 
Offline
.....
.....

Registrován: sob srp 20, 2005 5:03 pm
Příspěvky: 539
A preco chces dat objektu empty a kamere material? aby ti to neskakalo, staci dat ten material na objekt s ktorym ma posobit. napriklad zem, steny, stolicky a podobne.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob čer 03, 2006 8:46 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: ned dub 09, 2006 4:29 pm
Příspěvky: 233
Bydliště: Olomouc/Brno
Jo tak dík za radu... To mně mohlo napadnout... :( Tak jo... Toto téma bych uzavřel jako vyřešené. :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon čer 05, 2006 3:50 pm 
Offline
..
..
Uživatelský avatar

Registrován: stř úno 15, 2006 9:15 pm
Příspěvky: 68
Bydliště: Zlín
Mam pocit ze pokud nema objekt prirzeny material,tak ma implicitne nastavenu hodnotu Restitut (coz je pruznost kolizí) )na maximum (tedy 1).


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon čer 05, 2006 6:45 pm 
Offline
...........
...........
Uživatelský avatar

Registrován: sob zář 18, 2004 4:13 pm
Příspěvky: 1898
Bydliště: Slovensko, Bratislava
Ja mam tiez ten pocit :D


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 11 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz