blender3d.cz http://forum.blender3d.cz/ |
|
CUBE-MAN pohyb http://forum.blender3d.cz/viewtopic.php?f=11&t=3002 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | freekill [ pon kvě 29, 2006 7:05 pm ] |
Předmět příspěvku: | CUBE-MAN pohyb |
au vsichni, mam takovy problem. Delam si pro sebe takovou ejdnoduchou hru a mma udelany pohyb nohou ale dkyz nastavim abych kdybych zmackl W se ten pohyb zpustil ale nic se nestane, prikladam blend. |
Autor: | freekill [ pon kvě 29, 2006 7:06 pm ] | ||
Předmět příspěvku: | |||
tady je blend
|
Autor: | jm [ úte kvě 30, 2006 2:15 am ] |
Předmět příspěvku: | |
protoze mas sice vytvoreny vertex grupy podle kostry se spravnejma jmenama, ale nemas to prirazeny. neni tam aplikovana zadna weight. proc ten panacek hejbe nohama v nahledu ti nevysvetlim, pac to nechapu. udelej si weight painting, nebo vyber vertexi a prirad jim vahu na danou kost. chodi ti pomalu oproti tomu jak se hejbe ![]() |
Autor: | freekill [ úte kvě 30, 2006 1:33 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
No pokusim se to pochopit, na em je to prece jenom trochu slozite (tohle je moje 1.zakostovani). A diky!! |
Autor: | freekill [ pát čer 02, 2006 5:19 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Natrit to tim weight paintem mi nejde a ten druhy zpusob neumim ![]() |
Autor: | kracho [ pát čer 02, 2006 7:02 pm ] | ||
Předmět příspěvku: | |||
Takze problem je v tom, ze nemas priradene vertex groups. Posielam ti blend kde to je opravene. Pomocou Alt+a ti animaciu prehra, pretoze tam funguje 'envelopes', coz nefunguje pod GB a vertex groups sa robit musia. Robia sa v editacnom mode tak, za oznacis vertexy (napr. tie ktore chces priradit pravemu stehnu), potom si v edit menu vlavo vyberes nazov vertex groups (ty to tam mas vytvorene lebo si pri parentovani s armaturou dal 'create vertex groups), ktore maju mat stejne meno ako kost, ktora na ne ma posobit. A potom kliknes na 'assign'. Pokial ich chces so skupiny odobrat, das 'Remove', pokial chces vediet ktore tam patria das 'select'.
|
Autor: | freekill [ ned čer 04, 2006 11:15 am ] |
Předmět příspěvku: | |
Díííííky moc! P.S.: Ktere s tech mnhoha policek v F4 mam nastavit pro skok? |
Autor: | kracho [ ned čer 04, 2006 3:21 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Sensor 'touch' alebo 'collision' s nastavenim property, alebo materialu ktory bude priradeny zemi, potom sensor 'keyboard' (napr medzernik), oba prepojit s controllerom 'AND', a actuator 'motion' s napr 'force' v ose 'z' 10. |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |