blender3d.cz
http://forum.blender3d.cz/

CUBE-MAN pohyb
http://forum.blender3d.cz/viewtopic.php?f=11&t=3002
Stránka 11

Autor:  freekill [ pon kvě 29, 2006 7:05 pm ]
Předmět příspěvku:  CUBE-MAN pohyb

au vsichni, mam takovy problem. Delam si pro sebe takovou ejdnoduchou hru a mma udelany pohyb nohou ale dkyz nastavim abych kdybych zmackl W se ten pohyb zpustil ale nic se nestane, prikladam blend.

Autor:  freekill [ pon kvě 29, 2006 7:06 pm ]
Předmět příspěvku: 

tady je blend

Přílohy:
level3.rar [1021.71 KiB]
134 krát

Autor:  jm [ úte kvě 30, 2006 2:15 am ]
Předmět příspěvku: 

protoze mas sice vytvoreny vertex grupy podle kostry se spravnejma jmenama, ale nemas to prirazeny. neni tam aplikovana zadna weight.
proc ten panacek hejbe nohama v nahledu ti nevysvetlim, pac to nechapu.
udelej si weight painting, nebo vyber vertexi a prirad jim vahu na danou kost.
chodi ti pomalu oproti tomu jak se hejbe :)

Autor:  freekill [ úte kvě 30, 2006 1:33 pm ]
Předmět příspěvku: 

No pokusim se to pochopit, na em je to prece jenom trochu slozite (tohle je moje 1.zakostovani). A diky!!

Autor:  freekill [ pát čer 02, 2006 5:19 pm ]
Předmět příspěvku: 

Natrit to tim weight paintem mi nejde a ten druhy zpusob neumim :(

Autor:  kracho [ pát čer 02, 2006 7:02 pm ]
Předmět příspěvku: 

Takze problem je v tom, ze nemas priradene vertex groups. Posielam ti blend kde to je opravene. Pomocou Alt+a ti animaciu prehra, pretoze tam funguje 'envelopes', coz nefunguje pod GB a vertex groups sa robit musia. Robia sa v editacnom mode tak, za oznacis vertexy (napr. tie ktore chces priradit pravemu stehnu), potom si v edit menu vlavo vyberes nazov vertex groups (ty to tam mas vytvorene lebo si pri parentovani s armaturou dal 'create vertex groups), ktore maju mat stejne meno ako kost, ktora na ne ma posobit. A potom kliknes na 'assign'. Pokial ich chces so skupiny odobrat, das 'Remove', pokial chces vediet ktore tam patria das 'select'.

Přílohy:
Poznámka: Akurat som si dovolil trosku urychlit tu animaciu chodze.
level3.rar [1 MiB]
123 krát

Autor:  freekill [ ned čer 04, 2006 11:15 am ]
Předmět příspěvku: 

Díííííky moc!
P.S.: Ktere s tech mnhoha policek v F4 mam nastavit pro skok?

Autor:  kracho [ ned čer 04, 2006 3:21 pm ]
Předmět příspěvku: 

Sensor 'touch' alebo 'collision' s nastavenim property, alebo materialu ktory bude priradeny zemi, potom sensor 'keyboard' (napr medzernik), oba prepojit s controllerom 'AND', a actuator 'motion' s napr 'force' v ose 'z' 10.

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/