blender3d.cz http://forum.blender3d.cz/ |
|
Jiné zobrazenà hry v Blenderu jak v exe http://forum.blender3d.cz/viewtopic.php?f=11&t=3023 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | Yves [ stř kvě 31, 2006 6:16 pm ] |
Předmět příspěvku: | Jiné zobrazenà hry v Blenderu jak v exe |
Ahoj, Kdyz mam hru spustenou v Blenderu (Pkey) tak se mi napr.nezobrazuji vsechny namapovane textury, nebo pruhlednosti,atd.V exe souboru je to ale v poradku. Dela to jenom me nebo je to tak obecne?? Uz sem si zvykl soubor exportovat do exe,spustit az pak zkontrolovat to co chci. |
Autor: | Jirka RCK [ stř kvě 31, 2006 7:28 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Mně to bohužel dělá právě naopak... Blenderplayer mi nezobrazuje gif obrázky, a navíc má nestabilní fyziku... Objekty mi propadávaj a bořej se do zdi... Nechcu radit blbě, ale mám dojem, že exe a blenderplayer je v podstatě to samý, takže to nemusíš furt ukládat, ale stačí to otevřít v blenderplayeru, a víš, na čem seš... |
Autor: | kracho [ stř kvě 31, 2006 8:51 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Yves: to je dooost, divne, pokial je chyba tohto typu, skor bby to bolo inak, a to ako v pripade Jirku. JirkaRCK: skus dat 'file->pack data', pre tie textury, alebo bez pack data musis mat vsetky obrazky a ine ulozene v stejnom adresari ako je exe subor. Prepadavanie a ine veci mozu byt sposobene natocenim normal, prilis vysokou rychlostou objektov atd... |
Autor: | Yves [ čtv čer 01, 2006 12:00 am ] |
Předmět příspěvku: | |
kracho píše: Yves: to je dooost, divne, pokial je chyba tohto typu, skor bby to bolo inak, a to ako v pripade Jirku.
Puvodne sem si myslel ze si to tak Blender ulehcuje,i tak mi pri spustene hre bere aj 250MB pameti.Z toho, ze mi to jede spravne v exe souboru, usuzuji ze mam treba textury namapovane spravne.V Blenderu se hra zobrazuje jakobych tam zadnou texturu namapovanou nemel. |
Autor: | jm [ čtv čer 01, 2006 12:52 am ] |
Předmět příspěvku: | |
blba otazka, ale zobrazujes si hru v blendru v texture modu? me to nikdy problem nedelalo. klidne si taky muzes dat textury do jedny slozky vedle, a kyz je nacita do blendru das relative path. To se hodi pokud mas treba vic levelu a kazdej v separe exe ktery pouzivaj stejny textury. pokud sou videt textury v blendru budou videt i v exe. EXE file je jak uz bylo nekolikrat receno blend file + blender player. pokud nastartujes exe, blender player kterej je zabalenej uvnitr nacte ten blendfile. pokud otevres exe v blendrplayeru tak blender player prekoci zabalenej blender player a cte blend file. takze to vyjde nastejno. ok, malej manualek: Citace: - textury sou videt pokud jste v texture modu(mod pro exe je vzdycky texture mode)
- textury v blendru defaultne videt pokud jsou UV namapovany. - nova verze ma i moznost pouzivat textury ktere pouzivaji mapovani urcene v materialu. Pokud tedy zapnete v menu use Blender materials muzete zobrazit tu samou texturu kterou mate i mapovanou jinak. - Nebo naopak videt texturu kterou mate pouze mapovanou v materialech. - pokud nechate zapnute use Blender materials pri exportu do exe uvidite je i v exe.(blender materials dovoluji pouzit multitexturing, shadry, wire, ale strasne spomalujou) samozrejme ze muzete zrusit a povilit prefixem kterej najdete pokud to hodite do DOS konzole a pridate -help - pri nahravani texture se vyplati mit zapnute realtive path. uz z toho duvodu ze pokud date pack data a pote je z nejakeho duvodu rozpakujete vytvori vam ned vedle blend filu slozku textures kam je rozbali a ve ktere je dobre mit textury ktere pouzivate pro prehlednost. jednoduchej system a funkcni. Textury tak muzete menit aniz by jste sahali znova na blend file, staci zmenit a nahradit ve slozce textures....dinamicke loadovani textur atd. |
Autor: | kracho [ čtv čer 01, 2006 6:58 am ] |
Předmět příspěvku: | |
jm: tiez som si hovoril, ze bude asi problem v texture modu, ale kdyz rikal, ze se mu jen nektere textury nezobrazuji, usudil, som, ze ten texture mod zapnuty ma. |
Autor: | Yves [ čtv čer 01, 2006 11:28 am ] |
Předmět příspěvku: | |
jm píše: blba otazka, ale zobrazujes si hru v blendru v texture modu?
Pokud myslis Draw type Textured (neboli ALT + Z) tak mam texture mod zapnuty.Taky mam zapnute"Use Blender Materials".Jak rikam v exe aplikaci se mi vse zobrazuje spravne,jen v Blenderu se nektere textury nezobrazi nebo treba stromek ktery sem udelal L systemem. Takze kdyz sem si chtel overit jestli mam neco spravne,tak sem si to radis exportoval do exe. |
Autor: | Jirka RCK [ čtv čer 01, 2006 7:23 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Pokuď se domnívám, tak USE BLENDEER MATERIALS přepne objektu s materiálem zobrazení na shaded, což by vše vysvětlilo... Jestli jo, tak je to asi vyřešený... |
Autor: | Yves [ čtv čer 01, 2006 8:28 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
[quote="Jirka RCK"]PokuÄ |
Autor: | Yves [ čtv čer 01, 2006 8:36 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
jm píše: - nova verze ma i moznost pouzivat textury ktere pouzivaji mapovani urcene v materialu. Pokud tedy zapnete v menu use Blender materials muzete zobrazit tu samou texturu kterou mate i mapovanou jinak.
- Nebo naopak videt texturu kterou mate pouze mapovanou v materialech. - pokud nechate zapnute use Blender materials pri exportu do exe uvidite je i v exe. Znamena to tedy ze "Use Blender Material" ma vliv jen na zobrazeni proceduralnich materialu v exe?Protoze kdyz sem vypnul tuto volbu(jak poradil Jirka RCK)tak se v exe zobrazuji textury nanesene pres UV spravne. |
Autor: | kracho [ pát čer 02, 2006 12:36 am ] |
Předmět příspěvku: | |
No pokial chces pouzit vyhody funkcie 'use blender materials', musis vsetkym objektom s namapovanou texturou, pridat material, texturu(image, so stejnym obrazkom aky mas namapovany), kde nastavis 'map input' na UV a v materiale potom zaskrtnes 'tex face'. |
Autor: | Jirka RCK [ sob čer 03, 2006 8:02 am ] |
Předmět příspěvku: | |
No ale já pořád nechápu, k čemu to use blender materials je... Přece kdyš facu zapnu set tex, a v UV/image editoru si natáhnu obrázek, a ten namapuju, tak se mi v textured zobrazení všecko zobrazuje suprově... |
Autor: | Yves [ pon čer 05, 2006 3:20 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
No ja sem uprime taky este neprisel na zadnoz vyhodu tohoto nastaveni.Jestli znate nejake vyhody tak sem s nema ![]() ![]() |
Autor: | Yves [ pon čer 05, 2006 3:21 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
No ja sem uprime taky este neprisel na zadnoz vyhodu tohoto nastaveni.Jestli znate nejake vyhody tak sem s nema ![]() ![]() |
Autor: | kracho [ pon čer 05, 2006 3:32 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Mozte si to najst na blender.org, mozete napr. pouzivat proceduralne textury. |
Stránka 1 z 2 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |