blender3d.cz
http://forum.blender3d.cz/

Vliv materiálu na výpočet kolizí u objektu
http://forum.blender3d.cz/viewtopic.php?f=11&t=3031
Stránka 11

Autor:  Jirka RCK [ sob čer 03, 2006 8:10 am ]
Předmět příspěvku:  Vliv materiálu na výpočet kolizí u objektu

Mám problém, asi je to fakt dost blba otázka, ale když objektu nepřiřadím materiál, při kolizi se odrazí, a pokud jo, při kolizi se náhle zastaví na místě... Takže musím všemu přiřadit materiál, protože jinak by objekt začal vybrovat až skákat po ose z, až by nakonec vyletěl z mapy... Pochopitelně nemůžu taky zapnout dinamic u empty objektu, nebo u kamery, protože jim samozřejmě nemůžu materiál přiřadit... Jestli víte, tak mně prosím poraďte a nesmějte se...

Autor:  zgerbiak [ sob čer 03, 2006 10:29 am ]
Předmět příspěvku: 

Moze to byt tym ze material nesluzi len pre farbu a lesk, ale urcujes v nom aj drsnost, odraz, alebo nednasanie nad plochou: Je to pod tlacitkom DYN, tam na spodu.Blizsie info najdes tu:
http://nmedia.avu.cz/~bge/page/tutorials/jm_room_4.htm

Autor:  Jirka RCK [ sob čer 03, 2006 11:54 am ]
Předmět příspěvku: 

Jo dikes, zkusím to... A jak můžu toto nastavit u objektů, které nejsou mesh? Jako u toho empty atd?

Autor:  zgerbiak [ sob čer 03, 2006 12:09 pm ]
Předmět příspěvku: 

nuz..na empty tazko... to sa neda, ale mozes to oklamat, ze si das napriklad cube a vymazes jej vsetky vertexi, a zostane ti holy bod..potom to uz pojde ;)

Autor:  Jirka RCK [ sob čer 03, 2006 12:20 pm ]
Předmět příspěvku: 

No pak už ho ale nenandu a nevyberu, když nebude vidět. :( Já sem to udělal tak, že sem si v object butons zapl u cube boundary a v edit butons sem dal invisible... Tak to šlo... OK :) No ale když sem viděl u někoho jinýho hru, tak tam měl objekt empty... No nevim, hlavně že to nějak de, býsledek je stejnej... :)

Autor:  zgerbiak [ sob čer 03, 2006 12:34 pm ]
Předmět příspěvku: 

Takze s ospravedlnujem..zmylil som sa. Empty sa da dat Dynamic a vsetko co z toho vypliva. Material nie...
To ze potom ten bod nenajdes: pred tym ako mu vymazes vertexi tak chod do "object buttons" a v "draw" mu zapni "Axis"..potom ho uz najdes... ;)

PS: Mne po spusteni hry s kockou bez vertexou sa mi zrubal blender. Tebe to mozno nespravi :lol:

Autor:  Jirka RCK [ sob čer 03, 2006 12:41 pm ]
Předmět příspěvku: 

Tak jo, já si nějak poradím... Tak dík za radu!

Autor:  kracho [ sob čer 03, 2006 8:13 pm ]
Předmět příspěvku: 

A preco chces dat objektu empty a kamere material? aby ti to neskakalo, staci dat ten material na objekt s ktorym ma posobit. napriklad zem, steny, stolicky a podobne.

Autor:  Jirka RCK [ sob čer 03, 2006 8:46 pm ]
Předmět příspěvku: 

Jo tak dík za radu... To mně mohlo napadnout... :( Tak jo... Toto téma bych uzavřel jako vyřešené. :)

Autor:  Yves [ pon čer 05, 2006 3:50 pm ]
Předmět příspěvku: 

Mam pocit ze pokud nema objekt prirzeny material,tak ma implicitne nastavenu hodnotu Restitut (coz je pruznost kolizí) )na maximum (tedy 1).

Autor:  zgerbiak [ pon čer 05, 2006 6:45 pm ]
Předmět příspěvku: 

Ja mam tiez ten pocit :D

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/