blender3d.cz http://forum.blender3d.cz/ |
|
Vliv materiálu na výpočet kolizí u objektu http://forum.blender3d.cz/viewtopic.php?f=11&t=3031 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Jirka RCK [ sob čer 03, 2006 8:10 am ] |
Předmět příspěvku: | Vliv materiálu na výpočet kolizí u objektu |
Mám problém, asi je to fakt dost blba otázka, ale když objektu nepřiřadím materiál, při kolizi se odrazí, a pokud jo, při kolizi se náhle zastaví na místě... Takže musím všemu přiřadit materiál, protože jinak by objekt začal vybrovat až skákat po ose z, až by nakonec vyletěl z mapy... Pochopitelně nemůžu taky zapnout dinamic u empty objektu, nebo u kamery, protože jim samozřejmě nemůžu materiál přiřadit... Jestli víte, tak mně prosím poraďte a nesmějte se... |
Autor: | zgerbiak [ sob čer 03, 2006 10:29 am ] |
Předmět příspěvku: | |
Moze to byt tym ze material nesluzi len pre farbu a lesk, ale urcujes v nom aj drsnost, odraz, alebo nednasanie nad plochou: Je to pod tlacitkom DYN, tam na spodu.Blizsie info najdes tu: http://nmedia.avu.cz/~bge/page/tutorials/jm_room_4.htm |
Autor: | Jirka RCK [ sob čer 03, 2006 11:54 am ] |
Předmět příspěvku: | |
Jo dikes, zkusím to... A jak můžu toto nastavit u objektů, které nejsou mesh? Jako u toho empty atd? |
Autor: | zgerbiak [ sob čer 03, 2006 12:09 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
nuz..na empty tazko... to sa neda, ale mozes to oklamat, ze si das napriklad cube a vymazes jej vsetky vertexi, a zostane ti holy bod..potom to uz pojde ![]() |
Autor: | Jirka RCK [ sob čer 03, 2006 12:20 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
No pak už ho ale nenandu a nevyberu, když nebude vidět. ![]() ![]() ![]() |
Autor: | zgerbiak [ sob čer 03, 2006 12:34 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Takze s ospravedlnujem..zmylil som sa. Empty sa da dat Dynamic a vsetko co z toho vypliva. Material nie... To ze potom ten bod nenajdes: pred tym ako mu vymazes vertexi tak chod do "object buttons" a v "draw" mu zapni "Axis"..potom ho uz najdes... ![]() PS: Mne po spusteni hry s kockou bez vertexou sa mi zrubal blender. Tebe to mozno nespravi ![]() |
Autor: | Jirka RCK [ sob čer 03, 2006 12:41 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Tak jo, já si nějak poradím... Tak dík za radu! |
Autor: | kracho [ sob čer 03, 2006 8:13 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
A preco chces dat objektu empty a kamere material? aby ti to neskakalo, staci dat ten material na objekt s ktorym ma posobit. napriklad zem, steny, stolicky a podobne. |
Autor: | Jirka RCK [ sob čer 03, 2006 8:46 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Jo tak dík za radu... To mně mohlo napadnout... ![]() ![]() |
Autor: | Yves [ pon čer 05, 2006 3:50 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Mam pocit ze pokud nema objekt prirzeny material,tak ma implicitne nastavenu hodnotu Restitut (coz je pruznost kolizÃ) )na maximum (tedy 1). |
Autor: | zgerbiak [ pon čer 05, 2006 6:45 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Ja mam tiez ten pocit ![]() |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |