blender3d.cz http://forum.blender3d.cz/ |
|
pohyb po krivce v GE http://forum.blender3d.cz/viewtopic.php?f=11&t=3066 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | batwin [ sob čer 10, 2006 5:48 pm ] |
Předmět příspěvku: | pohyb po krivce v GE |
takze,mam takovej problem,potrebuju udelat do hry aby clovek porad chodil nejlip podle nejaky cary a az uvidi nepritele tak aby sel za nim,jen nevim jak udelat aby se nejakej predmnet pohyboval v GE po krivce ![]() ![]() |
Autor: | zgerbiak [ sob čer 10, 2006 9:39 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Myslim ze pohyb po krivke v engine nespravis... ![]() |
Autor: | batwin [ sob čer 10, 2006 9:48 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
hmm,nemate nekdo jinej napad jak to udelat?(prostě aby vojak treba chodil do kolecka) ![]() ![]() |
Autor: | zgerbiak [ sob čer 10, 2006 10:00 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
skus to normalne cez ipo... s tym by nemal byt problem. Sice to nebude presne ako cez krivku, ale pojde to ![]() |
Autor: | batwin [ sob čer 10, 2006 10:33 pm ] | ||
Předmět příspěvku: | Re: pohyb po krivce v GE | ||
batwin píše: chodil nejlip podle nejaky cary a az uvidi nepritele tak aby sel za nim
![]() ![]() a jak mam udelat aby kdyz "uvidi" nepritele (nejspis pomoci near nebo tak nejak) za nim bezel?kdyz to skusim tak ta ipo dobehne az do konce a az potom zacne utikat kam ma
|
Autor: | zgerbiak [ sob čer 10, 2006 11:01 pm ] | ||
Předmět příspěvku: | |||
Nuz.. ako senzor mozes pouzit ako si spominal raym alebo radar. Trochu som upravil ten tvoj blend. Je tam pouziti ray, pratoze ma aj zaporne osi, a radar iba kladne (hadam to uz bude v 2.42 inak) potom ipo sa vykonava podla premennejm pretoze inak nejde zastavit pocas akcie, takze som pridal jednu premennu 'ipo' a jeden actuator ipo > property a zadal som tam premennu 'ipo' , dalej som zmenil ten actuator ktory vykonaval ipo animaciu za property > add tam som zadal premennu 'ipo' a 1 , tym sa kazdym impulzom zvysi premenna o 1 (ale to snad uz vies) a a actuator ipo > property ti zaisti, ze hodnota premennej 'ipo' je zaroven fram v animacii... este jedna kozmeticka uprava, ak je ipo vecsie ako 100, tak sa zmeni na 1...
|
Autor: | batwin [ sob čer 10, 2006 11:20 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
diky,funguje to vyborne ![]() ![]() |
Autor: | Jirka RCK [ ned čer 11, 2006 7:56 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
To, aby chodil po určioté dráze by šlo udělat taky tak, že bude ten objekt trakovat bod, a když se ho dotkne, tak se břepne property a bude trackovat jinej objekt... Zdá se to náročnější, ale výhoda je blbá umnělá inteligence, která ti vznikne.(když se objekt srazí s jiným, tak se nevychílí z dráhy, ale bude se furt tlačit k tomu svýmu bodu...) Je to výhody třeba pro určování dráhy chodu civilistů... I když do nich strčíš, nepoblbnou se, ale půjdou dál... |
Autor: | batwin [ ned čer 11, 2006 8:48 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
to je taky docela dobrej napad,ale kdyz sem to tak skousel tak se to hoodne moc "kazilo" treba ze se na miste toho bodu nekolikrat otocil a tak,ale jeste to taky nejak zkusim,je pravda ze to ma dost vyhod ![]() problem mze ale napriklad bejt slozitejsi draha,to pak udelat neco takovimhle spuobem by bylo o dost slozitejsi nez pomoci ipo ![]() |
Autor: | kracho [ ned čer 11, 2006 9:09 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
batwin: da sa to v pohode, akurat tam tych 'waypointov' musis dat viac. (priklad aby chodil do stvorca, pouzi 8pointov, slo by to i so styrma, ale vtedy sa niekedy stane ze sa pretaca na mieste).Potom sa ti uz nebude tocit a zvladnes tak urobit prakticky akukolvek zlozitu drahu. |
Autor: | batwin [ ned čer 11, 2006 9:36 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
no to jo ale bude to asi trvat dost dlouho,to by nevadilo,spis ze se docela casto propadava ten kdo chodi terenem(kdyz tam sou kopce) ale to se v GE stava ![]() |
Autor: | kracho [ ned čer 11, 2006 9:54 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Prepadava se lebo mas pouzity zly actuator pohybu, mne sa osvedcilo 'linear velocity', asi rovnako dobre funguje 'force' najhorsi pre tento pripad je 'dloc' |
Autor: | batwin [ úte čer 13, 2006 7:20 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
no jo ![]() |
Autor: | Jirka RCK [ úte čer 13, 2006 7:26 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
No a jak se ti točí na místě, tak já sem to vyřešil tak, če se mněl předmnět dotknout podlahy, ale trackoval objekt empty, kterej byl až kousek dal za tím objektem, kterýho se mněl dotknout... Chytrý, ne? |
Autor: | batwin [ úte čer 13, 2006 7:30 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
jj,ale to uz sem vyresil jinak ![]() |
Stránka 1 z 2 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |