blender3d.cz
http://forum.blender3d.cz/

Odlesky
http://forum.blender3d.cz/viewtopic.php?f=11&t=3265
Stránka 11

Autor:  freekill [ ned srp 06, 2006 6:41 pm ]
Předmět příspěvku:  Odlesky

Ahoj lidi potrebuju pomoct! Jak udelam v GE odlesky na aute? Dal jsem Use blender materials, v map input jsem zapl Refl a v map to Ref ,ale v GE se to nejak vsechno skonilo, sice jsem tam mel odlesky ,ale auto nebylo namapovane tak jak jsem ho mel, co s tim?

Autor:  jm [ pon srp 07, 2006 6:19 pm ]
Předmět příspěvku: 

musis pridat 2 materialy(do materialu), jeden bude UV textura auta a druhe reflection. stahni si priklady z blender situ, tam je i objekt s multimaterialem, a podivej se jak to maj delany.

Autor:  xeonikx [ úte kvě 22, 2007 6:29 pm ]
Předmět příspěvku: 

toto jsem vyhrabal snad to nějak pomůže, jak jsou odlesky dělaný nemám vůbec ponětí

Autor:  tol [ úte kvě 22, 2007 6:34 pm ]
Předmět příspěvku: 

xeonix:chlape Ty fakt nejseš normální :evil: Vytáhnutím skoro rok starého tématu a posláním půlmegového souboru jsi spojil hned 2 věci, ze kterých vidíme rudě.

Smazáno.

Autor:  xeonikx [ úte kvě 22, 2007 6:40 pm ]
Předmět příspěvku: 

:? dobře no, chtěl jsem jenom helfnout :roll:

Autor:  SirThomas [ úte kvě 22, 2007 6:45 pm ]
Předmět příspěvku: 

xeonikx píše:
:? dobře no, chtěl jsem jenom helfnout :roll:


Místo aby jsi se omluvil tak ještě kroutíš očima, teď jsi mě pěkně dožral. :mad: Jestli chceš zastoupit Monera tak s chutí do toho.

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/