blender3d.cz http://forum.blender3d.cz/ |
|
Sklo vgame Enginu? http://forum.blender3d.cz/viewtopic.php?f=11&t=340 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | jm [ pon zář 20, 2004 8:50 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
vytvoris si nejakou texturu ktera bu obsahuje alfu a v enginu zaskrtnes ALFA, nebo pouzijes jakoukoli a v Blendru zapnes ADD, coz ti udela podle stupne sedi pruhlednost, cerna uplne pruhledna. a pak zapnes nato vsechno nejlip reflexion, v 2.25 je to ikonka tusim oranzova kulicka v Uv mapping windov, a v 2.34 je to v menu realtime texturing reflexion. textura s reflexion ti bude na objektu jakoby plavat a tim docilis lesku na skle plastu....zalezi na tom jakou si pripravis textury, a jak si podrozdelis mesh, ale to uz sou vychytavky na ktery prijdes sam. http://www.elysiun.com/forum/viewtopic. ... light=alfa http://www.elysiun.com/forum/viewtopic.php?t=30633 jm |
Autor: | AD [ úte zář 21, 2004 3:27 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
photoshop toho umí víc, ale na druhou stranu... s Gimpem se z tebe nestane pirát ... teda jestli si ten photoshop nekoupíš |
Autor: | Slange [ úte zář 21, 2004 3:27 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Ja pouzivam aj gimp aj photoshop a musim povedat ze to je to iste. |
Autor: | jm [ úte zář 21, 2004 3:56 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
sila zvyku, nic vic (kazdej ma svoje) ja photoshop. jm |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |