blender3d.cz
http://forum.blender3d.cz/

Sklo vgame Enginu?
http://forum.blender3d.cz/viewtopic.php?f=11&t=340
Stránka 11

Autor:  jm [ pon zář 20, 2004 8:50 pm ]
Předmět příspěvku: 

vytvoris si nejakou texturu ktera bu obsahuje alfu a v enginu zaskrtnes ALFA, nebo pouzijes jakoukoli a v Blendru zapnes ADD, coz ti udela podle stupne sedi pruhlednost, cerna uplne pruhledna. a pak zapnes nato vsechno nejlip reflexion, v 2.25 je to ikonka tusim oranzova kulicka v Uv mapping windov, a v 2.34 je to v menu realtime texturing reflexion.
textura s reflexion ti bude na objektu jakoby plavat a tim docilis lesku na skle plastu....zalezi na tom jakou si pripravis textury, a jak si podrozdelis mesh, ale to uz sou vychytavky na ktery prijdes sam.
http://www.elysiun.com/forum/viewtopic. ... light=alfa
http://www.elysiun.com/forum/viewtopic.php?t=30633

jm

Autor:  AD [ úte zář 21, 2004 3:27 pm ]
Předmět příspěvku: 

photoshop toho umí víc, ale na druhou stranu... s Gimpem se z tebe nestane pirát :D :D ... teda jestli si ten photoshop nekoupíš :wink: :D

Autor:  Slange [ úte zář 21, 2004 3:27 pm ]
Předmět příspěvku: 

Ja pouzivam aj gimp aj photoshop a musim povedat ze to je to iste. :D

Autor:  jm [ úte zář 21, 2004 3:56 pm ]
Předmět příspěvku: 

sila zvyku, nic vic (kazdej ma svoje)
ja photoshop.

jm

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/