blender3d.cz http://forum.blender3d.cz/ |
|
MOJA STALA POMOC http://forum.blender3d.cz/viewtopic.php?f=11&t=385 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | zgerbiak [ sob říj 09, 2004 9:46 am ] |
Předmět příspěvku: | MOJA STALA POMOC |
mam mensiu hru.mam da sa povedat ze auto a drahu.ked si spustim hru tak mi to seka,neseka mi to len vtedy ked spadnem dolu,ved viete kam...podla mna to nie je slabym PC mam 466 Mhz, 64 ram, 16 Mb graficka.moze to byt slabim PC ![]() a este 1 problem:ako si ulozim do nejakeho suboru daky obiekt,aby som ho mohol pouzivat napr.aj v inych hrach? ![]() |
Autor: | Ragnos [ sob říj 09, 2004 10:03 am ] |
Předmět příspěvku: | Re: MOJA STALA POMOC |
zgerbiak píše: mam mensiu hru.mam da sa povedat ze auto a drahu.ked si spustim hru tak mi to seka,neseka mi to len vtedy ked spadnem dolu,ved viete kam...podla mna to nie je slabym PC mam 466 Mhz, 64 ram, 16 Mb graficka.moze to byt slabim PC
![]() a este 1 problem:ako si ulozim do nejakeho suboru daky obiekt,aby som ho mohol pouzivat napr.aj v inych hrach? ![]() S tím prvním ti neporadím, mě osobně se mi taky nějaké hry dělané v gameblenderu sekali. Záleží co máš za grafickou kartu. K té druhé otázce můžeš nechat objekty kde jsou a apendovat si je pomocí <b>File-Append(Shift+F1)</b>. Každopádně musíš počítat s tím že se apendují do té vrstvy ve které byly. |
Autor: | zgerbiak [ sob říj 09, 2004 10:06 am ] |
Předmět příspěvku: | |
skusim to. vdaka |
Autor: | zgerbiak [ ned říj 10, 2004 4:57 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
fajn ale ja som chcel vediet aj ako ulozim ten obiekt. shift+F1 ho len vkladam do sceny... ![]() |
Autor: | jm [ čtv říj 14, 2004 8:28 am ] |
Předmět příspěvku: | |
pokud nezalockujes, kompresujes signujes scenu, tak se ti kazdy blend file stava otevrenou databazi objektu scen(ktere prave vlastni), materialu, atd, pro pozdejsi appendovani do jinych scen. nepotrebujes delat nic specialniho. jm |
Autor: | zgerbiak [ sob říj 16, 2004 4:23 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
![]() ![]() ![]() ![]() a potom mi aj pomoct ![]() |
Autor: | zgerbiak [ sob říj 23, 2004 9:16 am ] |
Předmět příspěvku: | |
enem ako spravit aby sa mi obiekt pohyboval po krivke v hre????? |
Autor: | zager [ sob říj 23, 2004 11:14 am ] |
Předmět příspěvku: | hra |
myslim ze pomoc muze prijit az tehdy, kdyz nam posles blend file... ![]() |
Autor: | jm [ sob říj 23, 2004 1:42 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
pohyb po krivce v enginu nefunguje...pouzij ipo. jm |
Autor: | zgerbiak [ ned pro 05, 2004 5:24 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
uz fakt neviem...... môzete sa na to prosim pozriet??? je to taky provizorny snowboarding.......... takze xcem aby ten akoze panak bol celou ploxou na doske.teraz je z neho no akoze gula a xcem aby na prostredie reagoval celou ploxou a nie len tou myslenou guľou..ked nastavim bounds-polyheder tak mi to seka..........takze xcem od vas nejake riesenie..... prosííííííííííííím....... dakujem za kazdu pomoc..... |
Autor: | jm [ ned pro 05, 2004 5:47 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
das tam kouli u keryho pouze zapnes dynamic, pouze. kdybys dal rigit body tak by se ti ta koule tocila podle treni. no a musis tam mit gravitaci, no a von ti potom pojede po zemi. (polyheadr je trochu mimo vzhledem k jeho tvaru) jm |
Autor: | zgerbiak [ ned pro 05, 2004 8:11 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
no nejako ti nerozumiem............kam mam dat gulu?a aku?........ hodim ti to sem a ty to uprav (samozrejme ak sa ti bude chciet...)a potom mi to posli sem alebo na mail travnik17@azet.sk |
Autor: | zgerbiak [ ned pro 05, 2004 8:30 pm ] | ||
Předmět příspěvku: | |||
![]() ![]() ![]() no takze - nemam problem s tym aby sedel panak na doske lebo je to ten isty obiekt, ale aby panak aj s doskou spravne sedeli na snehu.......... ak mi spravne rozumiete......... ![]() ![]() to cervenou je svah.ak to pomôze....
|
Autor: | Ash [ pon pro 06, 2004 10:54 am ] |
Předmět příspěvku: | |
Zgerbiak, pozri sa na nastavenia fyziky na ukážke v diskusii Tube. Ide o nastavenie dynamických vlastností materiálu povrchu a o nastavenie Rot Fh a RotDamp u snowboardistu. Pre zjednodušenie fyzikálneho riešenia je dobré mať objekt typu Plane, ktorý vykonáva fyziku a naňho parentovaný objekt s modelom snowboardistu (prípadne s jeho armatúrou). |
Autor: | zgerbiak [ sob pro 11, 2004 11:15 am ] |
Předmět příspěvku: | |
Ash dik skusim skusim ................ kym som cely tyzden cakal aby mohol pozret odpovede tak som len tak s pasie zacal robit jednu strielacku.ide o protilietadlovu bateriu.no ale narazil som na problem"zas" a ako inac zo sekanim.....bolo to v pohode kym som strelam neprikazal ze ked sa dotknu lietadla tak zmiznu a to iste som urobil aj s lietadlom.po spusteni my to zacalo brutal sekat.neviem ci to je tym ze su to zlozite obiekty lebo potom som skusil to iste s dvoma kockami a tie nesekali a sli v pohode.............teraz fakt neviem........... takze ak niekto bude chciet nech si to stiahne hodi na to oko a povie co je vo veci............... !!!!!!!pre tych co to stiahnu!!!!!- ak si to chcete spustit tak najskôr zruste senzor z lietadla a strely(nachadza sa vo vrstve hned pod prvou ta strela) inak nerucim za to ze vam zamrzne pc......... ![]() ![]() |
Stránka 1 z 2 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |