blender3d.cz http://forum.blender3d.cz/ |
|
Zmena textury po stisku klavesy http://forum.blender3d.cz/viewtopic.php?f=11&t=4130 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | zgerbiak [ stř led 03, 2007 12:25 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Mozes si to zostavit pomocou actatora edit object > replace mesh. Nemusi to byt hned python . Alebo skus moj skript, len staci zmenit senzor, ktory ho spusta. viewtopic.php?t=3248&postdays=0&postorder=asc&vote=viewresult spravil som aj skript, ktory ti zostavy potrebnu texturu z viacerych. viewtopic.php?t=3803 |
Autor: | Jirka RCK [ ned led 14, 2007 10:33 am ] |
Předmět příspěvku: | |
Zdarec všichni, potřeboval bych taky poradit Dělám hru, kde hipísvanem zbíráte trávu, má na sobě takovou duhovou texturu, a já bych potřeboval script, kterej by tu texturu přepl z UV na reflection, když se zpusti (když nasbírám určitej počet ) na python taky moc nejsem, trakže budu moc rád, když mi pomůžete |
Autor: | zgerbiak [ ned led 14, 2007 4:12 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Myslis aby odrazal tu texturu? Tak to potom blender uz dokaze. staci nastavit normalne tu reflexnu mapu ako pri rendru a zapnes blender materials |
Autor: | Jirka RCK [ úte led 16, 2007 8:54 am ] |
Předmět příspěvku: | |
No já to myslel tak, že se ten obrázek v běhu hry nějakým scriptem přepne z UV na reflection, jako že až nasbíráš dost mařky a opija, tak se začne vlnit karosérie |
Autor: | zgerbiak [ úte led 16, 2007 4:13 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
to by mohlo vyriesit to co som ti daval prvy krat . Ale ak myslis plynuly prechod z jednej textury do druhej, tak to asi dost tazko :/ |
Autor: | Jirka RCK [ pon led 22, 2007 9:44 am ] |
Předmět příspěvku: | |
Jo díky, zkusim se na to mrknout, su v ivt, tak sem to stahl na flešku, zas už nemám net jo a kde seženem toho holuba, pochybuju že s tím nezdrhne a že to unese, to je týrání zvířátek |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |