blender3d.cz
http://forum.blender3d.cz/

Zmena textury po stisku klavesy
http://forum.blender3d.cz/viewtopic.php?f=11&t=4130
Stránka 11

Autor:  zgerbiak [ stř led 03, 2007 12:25 pm ]
Předmět příspěvku: 

Mozes si to zostavit pomocou actatora edit object > replace mesh.
Nemusi to byt hned python ;).
Alebo skus moj skript, len staci zmenit senzor, ktory ho spusta.
viewtopic.php?t=3248&postdays=0&postorder=asc&vote=viewresult
spravil som aj skript, ktory ti zostavy potrebnu texturu z viacerych.
viewtopic.php?t=3803

Autor:  Jirka RCK [ ned led 14, 2007 10:33 am ]
Předmět příspěvku: 

Zdarec všichni, potřeboval bych taky poradit :D Dělám hru, kde hipísvanem zbíráte trávu, má na sobě takovou duhovou texturu, a já bych potřeboval script, kterej by tu texturu přepl z UV na reflection, když se zpusti (když nasbírám určitej počet :D) na python taky moc nejsem, trakže budu moc rád, když mi pomůžete :-)

Autor:  zgerbiak [ ned led 14, 2007 4:12 pm ]
Předmět příspěvku: 

Myslis aby odrazal tu texturu? Tak to potom blender uz dokaze. staci nastavit normalne tu reflexnu mapu ako pri rendru a zapnes blender materials

Autor:  Jirka RCK [ úte led 16, 2007 8:54 am ]
Předmět příspěvku: 

No já to myslel tak, že se ten obrázek v běhu hry nějakým scriptem přepne z UV na reflection, jako že až nasbíráš dost mařky a opija, tak se začne vlnit karosérie :D

Autor:  zgerbiak [ úte led 16, 2007 4:13 pm ]
Předmět příspěvku: 

to by mohlo vyriesit to co som ti daval prvy krat ;).
Ale ak myslis plynuly prechod z jednej textury do druhej, tak to asi dost tazko :/

Autor:  Jirka RCK [ pon led 22, 2007 9:44 am ]
Předmět příspěvku: 

Jo díky, zkusim se na to mrknout, su v ivt, tak sem to stahl na flešku, zas už nemám net :D jo a kde seženem toho holuba, pochybuju že s tím nezdrhne a že to unese, to je týrání zvířátek :D

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/