Právě je ned lis 24, 2024 12:39 am

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 6 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř led 03, 2007 12:25 pm 
Offline
...........
...........
Uživatelský avatar

Registrován: sob zář 18, 2004 4:13 pm
Příspěvky: 1898
Bydliště: Slovensko, Bratislava
Mozes si to zostavit pomocou actatora edit object > replace mesh.
Nemusi to byt hned python ;).
Alebo skus moj skript, len staci zmenit senzor, ktory ho spusta.
viewtopic.php?t=3248&postdays=0&postorder=asc&vote=viewresult
spravil som aj skript, ktory ti zostavy potrebnu texturu z viacerych.
viewtopic.php?t=3803


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned led 14, 2007 10:33 am 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: ned dub 09, 2006 4:29 pm
Příspěvky: 233
Bydliště: Olomouc/Brno
Zdarec všichni, potřeboval bych taky poradit :D Dělám hru, kde hipísvanem zbíráte trávu, má na sobě takovou duhovou texturu, a já bych potřeboval script, kterej by tu texturu přepl z UV na reflection, když se zpusti (když nasbírám určitej počet :D) na python taky moc nejsem, trakže budu moc rád, když mi pomůžete :-)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned led 14, 2007 4:12 pm 
Offline
...........
...........
Uživatelský avatar

Registrován: sob zář 18, 2004 4:13 pm
Příspěvky: 1898
Bydliště: Slovensko, Bratislava
Myslis aby odrazal tu texturu? Tak to potom blender uz dokaze. staci nastavit normalne tu reflexnu mapu ako pri rendru a zapnes blender materials


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte led 16, 2007 8:54 am 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: ned dub 09, 2006 4:29 pm
Příspěvky: 233
Bydliště: Olomouc/Brno
No já to myslel tak, že se ten obrázek v běhu hry nějakým scriptem přepne z UV na reflection, jako že až nasbíráš dost mařky a opija, tak se začne vlnit karosérie :D


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte led 16, 2007 4:13 pm 
Offline
...........
...........
Uživatelský avatar

Registrován: sob zář 18, 2004 4:13 pm
Příspěvky: 1898
Bydliště: Slovensko, Bratislava
to by mohlo vyriesit to co som ti daval prvy krat ;).
Ale ak myslis plynuly prechod z jednej textury do druhej, tak to asi dost tazko :/


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon led 22, 2007 9:44 am 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: ned dub 09, 2006 4:29 pm
Příspěvky: 233
Bydliště: Olomouc/Brno
Jo díky, zkusim se na to mrknout, su v ivt, tak sem to stahl na flešku, zas už nemám net :D jo a kde seženem toho holuba, pochybuju že s tím nezdrhne a že to unese, to je týrání zvířátek :D


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 6 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 9 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz