blender3d.cz
http://forum.blender3d.cz/

unreal engine
http://forum.blender3d.cz/viewtopic.php?f=11&t=423
Stránka 11

Autor:  jm [ ned říj 31, 2004 4:13 pm ]
Předmět příspěvku:  unreal engine

sice to neni blender, ale tohle je na me moc
http://www.unrealtechnology.com/flash/t ... ue30.shtml
to je jeden z duvodu proc nedelam rendrovany veci, protoze cekam ze to vsechno pujde realtime....ale tohle v realu je husty.

jm

Autor:  Blitz [ ned říj 31, 2004 4:34 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: unreal engine

jm píše:
sice to neni blender, ale tohle je na me moc
http://www.unrealtechnology.com/flash/t ... ue30.shtml
to je jeden z duvodu proc nedelam rendrovany veci, protoze cekam ze to vsechno pujde realtime....ale tohle v realu je husty.

jm


Jo, je to hodně dobrý, i když už nějaký pátek ty obrázky jsou:)

No říkáš že nemá cenu dělat renderovanou grafku. Jaký je rozdíl mít potřebné znalosti udělat tohle renderem nebo realtimem? Akorát že potom místo toho aby jsi to renderoval hodiny tak to bude 50x za vteřinu, ale to je všechno akorát otázka železa :wink:

Autor:  jm [ ned říj 31, 2004 5:54 pm ]
Předmět příspěvku: 

ve vysledku jde o to ze to mas prave 50x za sec, a ne 1 za 1az vic hodin, v tom to je husty. a co me na tom bavi nejvic, ze to neni staticka vec, ale interaktivni ve kde se muzes pohybovat. obrazek je na me moc statickej :twisted: jde o to ze se delat napr animaci pomoci rendrovanejch obrazku oproti moznosti s tim pracovat v realnem case je rozdil jako to psat v kodu nebo to videt v 3d okne nakyho softu. nehlede na pozdejsi moznosti. podle me je otazka casu, a jak vidim tak to nebude trvat tak dlouho, pocitam ta 10 let kdy se budou veci rendrovany na rendrfarmach delat realtime.
je husty ze se daj udelat interaktivni filmy, a ne cumet na naky pohyblivy obraxky co dal reziser se svoji bandou dohromady a rikaj ti kam mas koukat...ikdyz je nekdy zajimavy jak se na to divaj, ale tenhle princip je tady uz dlouho a uz to chce neco novyho..
(napriklad v maye, jdou pri modelaci aplikovat cg schejdry takze to vidis se vsema efektama v realnem case pri modelovani, ....coz je naprosto husty...stejne sou uz dneska materialy silene narocny ze ani pro rendering si je vsechny clovek nemuze delat sam, v tom bych rozdil nevidel)
jm :twisted:

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/