blender3d.cz
http://forum.blender3d.cz/

Orientace brzdové desticky =)
http://forum.blender3d.cz/viewtopic.php?f=11&t=4392
Stránka 11

Autor:  Jirka RCK [ pát bře 02, 2007 8:06 pm ]
Předmět příspěvku:  Orientace brzdové desticky =)

Potřebuju poradit s kopírování pozice a orientace... Když řeknu na co to chcu, tak se mně please nesmějte, ani mi nenadávejte :D potřebuju do té mé pařby přidělat ke kolu, na kterym je vymodelovanej brzdovej kotouč přidělat brzdový destičky. :D , když udělám parent, tak se mi destička bude točit aj s kolem, takže t nebude mít smysl, a ten script, co tady nedávno komusi psal myslím Zgerbiak zas nebude mít vliv na orientaci a kolo zatočí a destička zůstane trčet ve vuduchu... Kdyby si s tim někdo věděl rady, budu moc rád, protože s pythonem ja zatím umim jen triviání věci jako property save load atd... Stačil by mi script v code, připojim si to sám, předem děkuju.

Autor:  batwin [ pát bře 02, 2007 8:32 pm ]
Předmět příspěvku: 

myslim ze sem nepochopil dotaz,ale pokud bych to chapal spravne,tak by stacilo desticku priparentovat k riditkum.

Autor:  Jirka RCK [ pát bře 02, 2007 8:42 pm ]
Předmět příspěvku: 

Tos pochopil blbě, nebude to kolo ani motorka, ale žigulik, má tlumiče a zatáčelící kola, je to fyzika z gemedemos, které taktak rozumim, takže je to blby :D

Autor:  zgerbiak [ sob bře 03, 2007 1:14 pm ]
Předmět příspěvku: 

hmm... ak je rotacia tych kolies(natacanie) spravena v ipo, tak neni problem.

Autor:  Jirka RCK [ sob bře 03, 2007 1:39 pm ]
Předmět příspěvku: 

Vim, ale problém je, je v tom že je to vše přes script z BGE Game demos, kerýmu navíc s těží rozumim, su rád když upravim tvrdost podvozku a rozchod kol =) vzhleden k tomu že sem se včera z otevřenou hubou zastavil na 20 tisících poloy při High Details, tak se na to asi vyseru :D:D:D Musim s tm něco udělat, s Enable all frames mi to na mým zeleným dravcovi jede 50 fps a bez Enanle all frames 30 - 45 fps, což už zvedá záchvaty cholerizmu, tak asi nic :D

Autor:  Johny.D [ sob bře 03, 2007 3:06 pm ]
Předmět příspěvku: 

no vím že to zatáčení tam maj tak divne, jako že se načítá proměná která se na určotté hodnotě zastaví, osobně tohle je dost zajímavej problém, ale myslím že mám řeÅ¡ení. ty kola ti vlastně skáčou na ty empty ktery tam máš u toho cube takže když to připratnujeÅ¡ k nim tak to půjde pak už jen těm destičkám dáš ipo kterou budeÅ¡ řídit přes výše uvedenou property těch kol a je to :D sám jsem to zkouÅ¡el takže to funguje

Autor:  Jirka RCK [ sob bře 03, 2007 3:14 pm ]
Předmět příspěvku: 

Díky, ale já to asi nepoužiju, uvědomil sem si, kolik už tam mám vertexů, takže... P.S. ty emty sem myslel že sou na nic, já sem to v té hře použil bez nich, a všechno mi tam funguje perfektně jak s něma... Podlemně tam byly jen tak ze srandy, aby mátli lidi, ale nechcu kecat, možná to nějakou funkci má :D

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/