blender3d.cz
http://forum.blender3d.cz/

BGE a čemu se vyrovná
http://forum.blender3d.cz/viewtopic.php?f=11&t=4481
Stránka 11

Autor:  Chrizofilax [ pon bře 19, 2007 7:53 pm ]
Předmět příspěvku:  BGE a čemu se vyrovná

Když pozoruju hry tak přemýšlim co je až v gbe možný a jaká hra která už vyÅ¡la by Å¡la v bge udělat.Napsal jsem do hlasování pár her o kterých si myslím že bge má na to udělat něco podobného sválně jestli budete souhlasit.

Autor:  Jirka RCK [ pon bře 19, 2007 8:11 pm ]
Předmět příspěvku: 

Zdarec, hele ono je to těžký... v BGE uděláš klidně grafiku jak v Doomovi 3, ale záleží taky, jak to bude zatěžovat komp, jak se s tím budeš drbat, a hlavně jakou zvládneš fyziku a AI... Podle mně by tam šla graficky trošku lepší hra než je mafia a fyzika s AI taková jak ji známe z většiny free her, ale možná se pletu, ten co perfektně programuje v pythonu zvládne možná lepší fyziku a ten co má slabší komp, tak ten zase bude nadávat, že by taková grafika zatěžovala moc komp...

Autor:  Chrizofilax [ pon bře 19, 2007 8:40 pm ]
Předmět příspěvku: 

blender ale nepodpodruje nejnovější efektya stíny taky nemá tak si myslím že doom 3 grafika tam nejde protože je to jen o hraní světel

Autor:  Jirka RCK [ pon bře 19, 2007 8:42 pm ]
Předmět příspěvku: 

No... v tom je ten fígl, musíš udělat tak dobrý jiný věci a akci, že lidi na světlo nebudou myslet. :wink: A statický stíny urobiš přes texturu...

Autor:  Alfisko [ pon bře 19, 2007 8:43 pm ]
Předmět příspěvku: 

BGE neni moc silne.. lepsi by bylo kdybyste se koukli po Ogre, ODE nebo crystalspace.. sou to dobry enginy (ODE je jen fyzika), kdybych ja nemel k enginu pristup tak asi beru crystalspace.. mozna i ten ogre

http://bonez-adventures.com/main.html toto je delany crystal spacu, myslim ze i ceska hra ;)

Autor:  Chrizofilax [ pon bře 19, 2007 8:51 pm ]
Předmět příspěvku: 

nepochopili jste mě já jsem nemluvil o tom jestli j bge dobrý ale co dokáže a jak je srovnatelný s jinými enginy na kterých byli postaveny tamty hry /samozdřejmě jsem tam neflákl oblivion a hl2 protože by to bylo scestný/

Autor:  postolka [ pon bře 19, 2007 11:11 pm ]
Předmět příspěvku: 

No a proc si dal Q1, Q2 a Q3A do jedne polozky (grafika je uplne jina)??
Navic Q2 engine je zakladem HL engine.

Autor:  freekill [ úte bře 20, 2007 8:02 am ]
Předmět příspěvku: 

Mno mozna kdyby BGE+OGRE tak by se neco dalo spachat ale samotne BGE se doom3 nevyrovna to se na mě nezlob :).. Kdyby na ogre byly ceske tutoriály nebo kdyby je někdo přeložil tak by to bylo super.
BTW: ten crstal space je co ? zase nejakej vykreslovací engine?

Autor:  zgerbiak [ úte bře 20, 2007 4:11 pm ]
Předmět příspěvku: 

Crystal Space je podla toho co som stiahol engin, ktory cerpa z blendu, vykreslovanie a fyzika je vlastna, myslim ze podporuje ovladanie ktore spravis v blendu. Ma vsak jednu velku nevyhodu, je moc narocny. Co je k tomu ukazkova scena tak som tam dosiahol okolo 10 - 20 fps. mozno menej, neviem testoval som to uz davno. Vyzera to pekne, ma tiene, bump maping, dobru fyziku, ale prakticky je to nepouzitelne. :roll:

Autor:  freekill [ úte bře 20, 2007 8:08 pm ]
Předmět příspěvku: 

A takej se celý píše?

Autor:  batwin [ stř bře 21, 2007 3:21 pm ]
Předmět příspěvku: 

to chrizofilax:na to se absolutne neda odpovedet,dyt se ani neda rict jaka z tech her co si dal do ankety ma nejlepsi grafiku,a jeste k tomu das do jedne moznosti hry ktere ani zdaleka nemaj podobnou grafiku.myslim ze za pomoci nejakejch scriptu by se dalo v blenderu dosahnout grafiky jako maji vsechny hry,co si dal do ankety,ale v GE by to potrebovalo celkem brutalni sestavu aby to slo uplne plynule.

Autor:  Chrizofilax [ stř bře 21, 2007 8:43 pm ]
Předmět příspěvku: 

half life 1 myslím jde docela dobře

Autor:  Jirka RCK [ úte bře 27, 2007 8:10 pm ]
Předmět příspěvku: 

Já bych se přiklonil k Batwinovi, dosáhneš tam super grafiky ale nikde ti to nepojede... I když kompy sou stále novější a GameBlenderisti stále šílenější, dal bych tomu čas, pak to natřem ID softu!!! :D:D:D

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/