blender3d.cz
http://forum.blender3d.cz/

spořič
http://forum.blender3d.cz/viewtopic.php?f=11&t=4527
Stránka 11

Autor:  xeonikx [ stř bře 28, 2007 10:22 am ]
Předmět příspěvku:  spořič

nevíte někdo jak udělat v GB, napři. mam krychly u ni mam naanimovaný, že po 50 framech se přesune, pak ale potřebuju aby jiná krychle se posunula také, ale až od 50-100 framů. u acutuaru ipo je nastevní pro start a konec animace ale nefunguje to nepomohou ani tlačítka child a forc....

Autor:  freekill [ stř bře 28, 2007 2:33 pm ]
Předmět příspěvku: 

Nechápu :(

Autor:  xeonikx [ stř bře 28, 2007 4:14 pm ]
Předmět příspěvku: 

myslim, jako spořič, kde nejprve přejede jedna krychle z bodu A do bodu B, a až po té krychle druhá též z jednoho jiného bodu do druhého, dvě animace po sobě...

Autor:  freekill [ stř bře 28, 2007 5:41 pm ]
Předmět příspěvku: 

Jo uz chapu...zkus přes armaturu jinak nevím :(

Autor:  kracho [ stř bře 28, 2007 6:30 pm ]
Předmět příspěvku: 

Jednoducho, bud to s property->time a senzorom property, alebo das na bod B plane, ktoreho ked sa prva kocka dotkne da signal k startu druhej kocky. Vsetko cez actuatory a senzory property.

Autor:  xeonikx [ stř bře 28, 2007 7:39 pm ]
Předmět příspěvku: 

property u actuoru a senzoru jsem našel, i time v add property >float ale co dál :?:

Autor:  xeonikx [ stř bře 28, 2007 7:40 pm ]
Předmět příspěvku: 

a přes ipo to nejde, jako jsem animoval prvni kocku.,

Autor:  batwin [ stř bře 28, 2007 8:03 pm ]
Předmět příspěvku: 

proste uplne jednoduse-das property jako timer,a tak aby to bylo kdyz skonci ta prvni ipo tak pres sensor property spust tu dalsi ipo,a nebo o dost jednodussi jak psal kracho,dej plane tam,kam kostka dojede,a pres touch nebo colision aby se pri jeho doteku s tou kostkou spustila ta dalsi ipo,a nebo sem proste postni blend a nekdo ti to snad udela

Autor:  freekill [ stř bře 28, 2007 8:10 pm ]
Předmět příspěvku: 

Na ten timer ale nesmis dat property EQUAL ale INTERVAL na eqaul u timeru potrebujes skript ;)

Autor:  freekill [ stř bře 28, 2007 8:32 pm ]
Předmět příspěvku: 

Můj pokus :P

Přílohy:
sporic.rar [26.32 KiB]
94 krát

Autor:  xeonikx [ čtv bře 29, 2007 10:35 am ]
Předmět příspěvku: 

mam to, ukázkový soubor pomůže dycky, :D

Autor:  xeonikx [ ned dub 08, 2007 10:46 am ]
Předmět příspěvku: 

mam další prosbu, dělam spořič, čtyř fotek kdy se točí krychle a na každé stěně ze čtyř je jedna fotka, ale výsledek je poněku nepovodený na fotkách jsou chyby viz. příloha

Přílohy:
chyba. spořič.PNG
chyba. spořič.PNG [ 99.26 KiB | Zobrazeno 3472 krát ]

Autor:  Crash [ úte dub 10, 2007 4:39 pm ]
Předmět příspěvku: 

Blender je IMHO neroztahuje do smeru, aby zachoval kvalitu. Musis je upravit rozmer tak aby to byl ctverec. Napr. 64px X 64px apod. Proste dva stejny rozmery stran A i B, chapes? :-)

Autor:  xeonikx [ úte dub 10, 2007 7:06 pm ]
Předmět příspěvku: 

u fotografie, ok dík

Autor:  Jirka RCK [ úte dub 17, 2007 1:23 pm ]
Předmět příspěvku: 

Je to nějaký divný... Já sem ipo použil při titulkách na začátku hry, měl jsem tam bod na čase 50 a size y 1 a pak na čase 100 a sizey 0, actulator to měl přehrát od 1 do 100, aby byl čas na čtení titulků... V Belnderu to jelo, ale po vytvoření runtime se to přehrávalo až od 50 do 100, takže hned jak se zapla hra, zmizly titulky... Vyřešil jsem to přes time, ale mám z toho takej divnej pocit... :-(

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/