blender3d.cz
http://forum.blender3d.cz/

auto s reálným výpočtem fyziky
http://forum.blender3d.cz/viewtopic.php?f=11&t=4533
Stránka 11

Autor:  Tony Smith [ čtv bře 29, 2007 7:37 pm ]
Předmět příspěvku:  auto s reálným výpočtem fyziky

Zdravím,
chtěl bych udělat nějaké auto,které by mělo trochu vymakanější způsob výpočtu fyzyky,než je to,že celé auto je vlastně jedna krychle(kvádr).
Chtěl bych tam dát nějaká kola,ktará by byla jako samostatné objekty a byla ke karoserii připevněna nějakou vazbou.
Když jsem však zkoušel normální parent,vůbec to nešlo,v případě,že jsem nastavil Actor,Dinamic u karosérky,tak se kola začala úplně vynechávet a klidně "propadla" silnicí.V případě,že tomu bylo obráceně,kola stála je vzduchu a nehábala se....
Nmohl byste mi někdo pls poradit,jak takovéto auto vytvořit??

Předem díky

Autor:  freekill [ čtv bře 29, 2007 7:49 pm ]
Předmět příspěvku: 

Jedno takove autí je v ukazkovych blendech... Ja jsem si s tim kdysi hral a vylezlo tohle

Přílohy:
auto_beta.rar [1.13 MiB]
115 krát

Autor:  freekill [ pát bře 30, 2007 1:17 pm ]
Předmět příspěvku: 

http://www.blender.org/download/get-blender/
Uplne dole REGRESION FILES ;)

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/