blender3d.cz http://forum.blender3d.cz/ |
|
auto s reálným výpočtem fyziky http://forum.blender3d.cz/viewtopic.php?f=11&t=4533 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Tony Smith [ čtv bře 29, 2007 7:37 pm ] |
Předmět příspěvku: | auto s reálným výpočtem fyziky |
Zdravím, chtěl bych udělat nějaké auto,které by mělo trochu vymakanější způsob výpočtu fyzyky,než je to,že celé auto je vlastně jedna krychle(kvádr). Chtěl bych tam dát nějaká kola,ktará by byla jako samostatné objekty a byla ke karoserii připevněna nějakou vazbou. Když jsem však zkoušel normální parent,vůbec to nešlo,v případě,že jsem nastavil Actor,Dinamic u karosérky,tak se kola začala úplně vynechávet a klidně "propadla" silnicí.V případě,že tomu bylo obráceně,kola stála je vzduchu a nehábala se.... Nmohl byste mi někdo pls poradit,jak takovéto auto vytvořit?? Předem díky |
Autor: | freekill [ čtv bře 29, 2007 7:49 pm ] | ||
Předmět příspěvku: | |||
Jedno takove autí je v ukazkovych blendech... Ja jsem si s tim kdysi hral a vylezlo tohle
|
Autor: | freekill [ pát bře 30, 2007 1:17 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
http://www.blender.org/download/get-blender/ Uplne dole REGRESION FILES |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |