blender3d.cz
http://forum.blender3d.cz/

animacia
http://forum.blender3d.cz/viewtopic.php?f=11&t=4946
Stránka 11

Autor:  peto53 [ sob črc 21, 2007 8:48 pm ]
Předmět příspěvku:  animacia

ako mam spravit animaciu s armaturon mne to niak neide :cry:

Autor:  zgerbiak [ ned črc 22, 2007 9:17 am ]
Předmět příspěvku: 

To nieje otazka pre GameEngin.
Tu mas tutorial:
http://www.3dscena.cz/art/3dscena/blenderchar.html

Autor:  peto53 [ ned črc 22, 2007 6:22 pm ]
Předmět příspěvku: 

ok diki ja som to zabudol a nevedel najst

ale chcem sa este spitat ci sa da a ako sparentovat myska(kurzor) s armaturov :?:

Autor:  freekill [ ned črc 22, 2007 7:06 pm ]
Předmět příspěvku: 

peto53 píše:
ale chcem sa este spitat ci sa da a ako sparentovat myska(kurzor) s armaturov :?:


Tak tohle sem nepochopil... :oops:

Autor:  zgerbiak [ ned črc 22, 2007 7:52 pm ]
Předmět příspěvku: 

Oznacis si mysku, potom armaturu a ctrl + P
Ale tak si to asi nemyslel. :P

Tej otazke som fakt nerozumel :)

Autor:  kracho [ ned črc 22, 2007 8:02 pm ]
Předmět příspěvku: 

On asi myslel, aby sa mu armatura hybala s pohybom mysi. Ano da sa to, ale len pomocou skriptu, a vsetko by zalezalo od konkretnej veci ktoru by si potreboval.

Autor:  peto53 [ pon črc 23, 2007 7:58 pm ]
Předmět příspěvku: 

ano presne tek kracho ja chcem aby sa "ruka"(s armaturov) hybala podla mysky

Autor:  zgerbiak [ pon črc 23, 2007 8:58 pm ]
Předmět příspěvku: 

Cez skript ide vsetko ;).
Problem je vtom ze ci uz mas armaturu naanimovanu a pomocov mysi prechadzas jednotlive kluce, alebo chces animovat pocas behu programu.

Autor:  Ash [ úte črc 24, 2007 10:57 am ]
Předmět příspěvku: 

zgerbiak,

mám obavu, že ani cez skript sa nedajú ovládať jednotlivé kosti armatúry v gameblenderi (aby ruka plynulo sledovala pohyb myši). Dá sa urobiť sada animácií, kde všade môže ruka byť, a potom skriptom vyberať tú najvhodnejšiu animáciu, ale to má stále od precízneho sledovania pohybu myši ďaleko (ale možno to pre požadovaný účel stačí).

Autor:  zgerbiak [ úte črc 24, 2007 9:50 pm ]
Předmět příspěvku: 

Ash:

No animovat sa kosti za behu samozrejme nedaju, ale spustanie animacie na jednotlivych kostiach sa da. Takze ak sa daju do kazdeho ohybu 3 kosti z ktorych kazda bude mat akciu rotacie po inej osy, vlastne by to aj slo. je to trochu zlozite riesenie, ale myslim ze by sa to dalo.

Autor:  peto53 [ stř črc 25, 2007 6:49 pm ]
Předmět příspěvku: 

ako ako bi sa to dalo\

Autor:  zgerbiak [ stř črc 25, 2007 6:56 pm ]
Předmět příspěvku: 

Asi tak ako som to napisal + skript z dost narocnimi vypoctami na moju hlavu :lol:

Autor:  kracho [ čtv črc 26, 2007 1:44 pm ]
Předmět příspěvku: 

Heh, pozrel si sa na zgerbiakov podpis:-)? Radsej sa poriadne rozhodni ci ti stoji za to sa s tym s.at a ci sa neda pouzit jednoduchsie riesenie za cenu rovnakeho efektu, alebo aspon podobneho, ale s usetrenim casu. (pripadne pockaj ci sa tato funkcia v GB neobjavi a sam potom upgradeujes svoju hru...a mozno to ani skor nedokoncis a implementujes to tam bez straty casu)

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/