blender3d.cz
http://forum.blender3d.cz/

Kamera
http://forum.blender3d.cz/viewtopic.php?f=11&t=5014
Stránka 11

Autor:  xeonikx [ úte srp 14, 2007 1:41 pm ]
Předmět příspěvku:  Kamera

Nevítě někdo jak udělam, aby kamerka stále sledovala objekt, který ovladam, ale aby držela jen lokaci, aby se s nim stejně netočila. dik

Autor:  Ash [ úte srp 14, 2007 2:30 pm ]
Předmět příspěvku: 

vertex parenting - vyber kameru, vyber mesh objekt, tab do edit módu, vyber jeden vrchol, Ctrl-P.

Kamera bude sledovať objekt a nebude sa s ním otáčať.

Autor:  xeonikx [ úte srp 14, 2007 4:56 pm ]
Předmět příspěvku: 

super dik.

Autor:  postolka [ úte srp 14, 2007 9:15 pm ]
Předmět příspěvku: 

Ash píše:
vertex parenting - vyber kameru, vyber mesh objekt, tab do edit módu, vyber jeden vrchol, Ctrl-P.

Kamera bude sledovať objekt a nebude sa s ním otáčať.

ROFLLLLL :DDD.
Tak takhle origalni reseni me fatk nenapadlo :D. Vetsinou to delam pres Object>Constraints>TrackTo, coz je podle me taky ten spravny zpusob.
Target: nazev obektu na ktery se bude divat
To: -Z Up: Y

Autor:  Ash [ stř srp 15, 2007 9:27 am ]
Předmět příspěvku: 

postolka,

v GameBlenderi constrainty nefungujú (okrem Rigid Body Join). Takže vertex parenting je jedno zo správnych riešení, a constraint nie.

Autor:  postolka [ stř srp 15, 2007 10:29 am ]
Předmět příspěvku: 

Aha, tak diky za osvetu :D. GB zas tak nedelam, ale necekal sem ze tam nebudou fungovat constraints...
Kazdopadne i tak mi to reseni prijde ponekdu podivne, ale kdyz se to tak dela... :D

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/