blender3d.cz http://forum.blender3d.cz/ |
|
Problém s .exe http://forum.blender3d.cz/viewtopic.php?f=11&t=5168 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | Semiš [ úte říj 09, 2007 4:02 pm ] |
Předmět příspěvku: | Problém s .exe |
Zkouším takovou hru, mám mapu a jednoduchý pohyb, ale když hru uložím, dám do souboru python a dll, chci spustit .exe tak mi to napíše: Ordinální číslo 43 se nepodařilo v dynamicky propojované knihovně zlib.dll nalézt. Nevíte v čem je problém? Díky všem. |
Autor: | frca [ úte říj 09, 2007 7:10 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Zkus dát do složky zlib.dll, která je u blenderu. |
Autor: | Semiš [ úte říj 09, 2007 7:10 pm ] | ||
Předmět příspěvku: | ... | ||
Takže jen abyste viděli co kutím, posílám printscren z jednoho místa z první mise:
|
Autor: | Semiš [ úte říj 09, 2007 7:15 pm ] |
Předmět příspěvku: | ... |
Frca: Díky moc! Musel jsem zkopírovat asi 5 složek ze souboru blender a jde to, netuším na co je ta hra potřebuje. Každopádně ještě jednou díky moc. Co říkáte na obrázek? Exe nepošlu protože má s tím vším 22 mb . |
Autor: | Johny.D [ úte říj 09, 2007 8:39 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
zapracuj na modelu zbraně.. a takhle podle toho jak se tam chová světlo soudÃm že scéna bude mÃt hodně poly... a 22 mb je opravdu dost betavrze jednoho levelu stargate exfiltrate má jen 15 mb.. přÃklad |
Autor: | freekill [ úte říj 09, 2007 9:18 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Mno tak ja se prikloním, na to ze je to FPS tak ta zbran je bídna, model htozný, a texutry jsou rozmázlé. a co an tom má 22mb? V hre na blender nepouzivej textury vetsí nez 512*512(cca), nema to smysl. |
Autor: | Semiš [ úte říj 09, 2007 9:36 pm ] |
Předmět příspěvku: | .. |
Díky, zbraň prosím neberte vážně ta je tam jen aby se neřeklo, a rozhodně neni finální, textury musím eště vymakat, jak říkám 22mb ale polovina z toho jsou ty soubory z blender složky, netuším proč je to po mě chtělo, no jsem v tom začátečník a low poly moc neumim, takže to má asi 12500 vertexů. No jen jsem to chtěl skusit, tak se nzlobte . PS: ta zbraň měla být jako namrzlá-ale stejně to hodllám udělat jako z třetí osoby. A nevim jestli jste toto mysleli-ale je tam aplikovaná mlha. |
Autor: | Semiš [ úte říj 09, 2007 9:51 pm ] |
Předmět příspěvku: | .. |
Takže zasílám ještě jeden obrázek místo původního-zde jako dopadnete padákem a začnete-ta budka je jen na ozdobu.(jak jsem psal zbraň je taky prozatimní). |
Autor: | freekill [ stř říj 10, 2007 2:36 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
My se nezlobíme ale za 12500vertexů by te Johny zabil Jinak budka hezká |
Autor: | Johny.D [ stř říj 10, 2007 4:22 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
freekill píše: My se nezlobÃme ale za 12500vertexů by te Johny zabil
Jinak budka hezká Z 15 500 vertexů ti udělám celej oblivion PS:ale ten snÃh je pěknej to je přes matroÅ¡e nebo to je textura? |
Autor: | Semiš [ stř říj 10, 2007 5:04 pm ] |
Předmět příspěvku: | ... |
No tak když se nezlobíte.... Tak vás s tim trochu obeznámim: Takže je to dělaný trochu na motivy hry Lost Planet, má to být nějaký tajný agent kterýho vyslaly někam vysoko do hor aby tam omrkl nějakou stanici se kterou ztratili kontakt(zhruba). Ten sníh-teď teda pořádně nevím jakej je rozdíl mezi matrošem a texturou-je to textura a sou na tom i materiáli se zvýšenou specularitou. Pak já tedy nevím jakou má bge náročnost, mě to běží plynule(já nevím jak vyvolat tu konzoli kde je ukazatel FPS a tak), ale zatím to nemá žádné skripty, zkoušel jsem nějaké stáhnout na na pohyb myší, ale kamera byla divně natočená a nešlo chodit do kopce. Jinak kolik mívají hry zhruba vertexů? Třeba taková ta konzole v Gothic 3 mi to ukazovalo přes 250000 polis, ale nevím jestli to bylo toto. A taky jsem zkoušel sníh pomocí plane z alpha texturou, která se měla "sypat" z empty, ale nastavil jsem to a nic mi z empty nepadalo, dělal jsem to podle jednoho příkladu, ale prostě žádný sníh nic, nevíte jak na to? Díky moc. |
Autor: | Johny.D [ stř říj 10, 2007 8:42 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Nj ale gothic 3 běžà na milionkrát lepÅ¡Ãm enginu než je blender v blenderu si dovoluju tak max 6000 poly na scénu + nějáká ta fyzika aby to rozjeli lidi co nemaj tak nabuÅ¡eny pořÃtače... zatÃm si mě na framerate nikdo nestěžoval. A pokud řeÅ¡ÃÅ¡ pohyb kamery tak se podÃvej do hreadu fps AI game kit tam je kamera které zvládá i nakloněnou rovinu do 45 stupnu. framerate se zobrazà když nahoře v liÅ¡tě dáš game a show framerate and profile... k tomu sněženà to zrovna ted řeÅ¡Ãm takže když si počkáš možná to bude |
Autor: | Semiš [ stř říj 10, 2007 9:12 pm ] |
Předmět příspěvku: | ... |
Díky Johny, takže mě to běží na 60 snímků za sekundu takže to nic extra náročnýho snad nebude. PS: šla by hra naprogramovat nějak externě, například v C? Někde jsem četl že hry z blenderu nejvíce zatěžuje python. |
Autor: | Semiš [ čtv říj 11, 2007 6:56 pm ] |
Předmět příspěvku: | ... |
Takže jsem vylepsíl boudu normálovýma mapama, jak vidíte na obrázku, ale ty mapy mi nejdou dát na nic jinýho, prostě namapuju obrázek a normalovej obrázek ale zobrazí se mi jen ten normálový obrázek, i když by neměl být vidět a mělo to být Bump. (prostě na sněhu má být nor ale je na něm vidět ta nor mapa-čily to má uplně blbí barvi- a žádný nor se nekoná) Nevíte co s tím? Myslel jsem že bych to udělali s bump mapama a mělo by to lepší grafiku, ale celej večer jsem se trápil jen s tou boudou, a sem šťastnej za to jaká je. |
Autor: | freekill [ čtv říj 11, 2007 8:32 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Ajj, rozmazany texury na tý boude Jinak bump mapy musís tusím pres skript Aspon u 2.43 to tak bylo |
Stránka 1 z 2 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |