blender3d.cz http://forum.blender3d.cz/ |
|
Append nefunguje http://forum.blender3d.cz/viewtopic.php?f=11&t=5228 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | lukas [ pát říj 26, 2007 12:10 am ] |
Předmět příspěvku: | Append nefunguje |
ProsÃm prosÃm už sem zoufalej. VyzkouÅ¡el sem několik verzà 2.44, 2.45, 2.42 a ani v jedný mi nefunguje funkce append. Potřebuju z jednoho souboru zkopÃrovat postavu do druhýho abych je měl v jednom blendu. NevÃte někdo v čem by mohla být chyba nebo co bych mohl dělat Å¡patně ??? |
Autor: | joxer [ pát říj 26, 2007 12:22 am ] |
Předmět příspěvku: | Re: Append nefunguje |
lukas píše: Prosím prosím už sem zoufalej. Vyzkoušel sem několik verzí 2.44, 2.45, 2.42 a ani v jedný mi nefunguje funkce append. Potřebuju z jednoho souboru zkopírovat postavu do druhýho abych je měl v jednom blendu. Nevíte někdo v čem by mohla být chyba nebo co bych mohl dělat špatně ???
musis dat file- append or link - pak object a pak pravym tlacitkem vyber casti ktery chces vlozit a klikni na load library. vsechny verze blenderu to umi |
Autor: | lukas [ pát říj 26, 2007 12:45 am ] |
Předmět příspěvku: | |
Nejde nejde nejde Zjistil sem že mi jde vložit jenom objekty typu Lamp,Camera. Ale objekty typu mesh atd už nejdou. Nevim proč něco jde a něco ne. Když dam append na armaturu nebo ten objekt (plane) co potřebuju tak se nic nestane a na celý prázdný ploÅ¡e se nevložà jedinej objekt |
Autor: | zgerbiak [ pát říj 26, 2007 2:53 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
hmm...a nemas nahodov ten objekt v inej vrstve? |
Autor: | Johny.D [ pát říj 26, 2007 5:02 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
nevkládej mesh ale "object" |
Autor: | lukas [ pát říj 26, 2007 5:22 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
juchej jupà hurá. Asi sem fakt biggest lama ale opravdu sem musel vložit object. Já přád vkládal mesh a nic se nedělo. Mockrát děkuju |
Autor: | postolka [ sob říj 27, 2007 8:55 am ] |
Předmět příspěvku: | |
Delo, ale nebylo to videt . Mesh musi byt propojeny s objektem aby sel videt. Duplikovane obekty jsou vlastne obekty ktere jsou propojene se stejnym meshem, takze uprava meshe v jednom objektu se projevi na ostatnich, zatim co u kopie ma kazdy obekt svuj vlastni mesh. Dokonce muzes mesh obektu zamenit za jiny pres Editing -> Link and Materials - tam je menu na vyber meshe - uplne nahore. |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |