blender3d.cz http://forum.blender3d.cz/ |
|
Problém fyzika auta http://forum.blender3d.cz/viewtopic.php?f=11&t=5504 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | MiliKiller [ stř led 30, 2008 1:53 pm ] |
Předmět příspěvku: | Problém fyzika auta |
Ahojte vÅ¡icni...po dlouhý odmlce jsem se vrátil k blenderu... od doby 2.25 se toho hodně změnilo a mam problém..tak snad mi někdo pomůže... Při použità blender (bullet) fyziky Vehicle... Jde nějak vynout odpruženà auta? Problém je že při průjezdu klopenou zatáčkou se auto začne točit na bok což je nepřÃpustný...chci tvrdý auto co se neotočà na bok... Poradà někdo? |
Autor: | DarkRodney [ čtv led 31, 2008 6:33 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Ahoj, taky jsem se k nemu po dlouhy dobe vratil.... Nerikal si nahodou ze uz si tenhle problem poresil... |
Autor: | MiliKiller [ čtv led 31, 2008 8:28 pm ] |
Předmět příspěvku: | Ne uplně |
Ne tak uplně...Furt to hopsá jako koza.. Takhle to zůstat nemůže... Ale teď se učim constraints...to je věcička |
Autor: | batwin [ pát úno 01, 2008 9:54 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Je dost možný že mi něco uniklo.. ale nechápu v čem přesně to myslíš...jinak bych rád poradil.. Btw, jsem rád, že zase děláš s BGE, poslední dobou mi přišlo že je tu nějak mrtvo |
Autor: | MiliKiller [ ned úno 03, 2008 8:36 pm ] |
Předmět příspěvku: | Dotaz |
No myslim to tak že mam auto...a chci aby se chovalo jako bez fyziky auta...prostě jako fyzika meshe...Akorát chci aby reagovalo na zatáčenà přednÃch kol... Prostě chci tvrdou fyziku....Aby auto dopadlo na kola a neodpružilo se zpátky... PodÃvej se na example a kdyžtak zkus něco vymyslet http://milikiller.ic.cz/external/mojeauto10.blend |
Autor: | xixixao [ pon úno 04, 2008 1:20 am ] |
Předmět příspěvku: | |
Jupí MiliKiller je zpátky!!! |
Autor: | kracho [ pon úno 04, 2008 1:14 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Hm, tak to asi tiez nechapem, na tom priklade mas dost "tvrde" auto. Pri klopeni sa vobec neprevaluje, tak neviem aky chces vysledok. |
Autor: | MiliKiller [ pon úno 04, 2008 3:35 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Když vezmeÅ¡ objekt a dáš mu dinamickej actor...tak se chová podle bounding obálky.... No a já chci aby se tak chovalo i tohle....akorát co do toho potřebuju dodělat je zatáčenà podle polohy kol prostě nechci aby to na kolize bralo kola ale celej spodek auta... |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |