blender3d.cz http://forum.blender3d.cz/ |
|
Prirodzeny constraint... http://forum.blender3d.cz/viewtopic.php?f=11&t=5614 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Kapo [ stř úno 27, 2008 10:51 pm ] | ||
Předmět příspěvku: | Prirodzeny constraint... | ||
Prosim poradte mi, mam problem s constraint, teda keby ste poradili, ako spravit, aby sa tie zhyby krabice ohybali prirodzene, aby sa nezacali krutit...viac v prilohe prosim helfnite mi za pripadnu pomoc dakujem
|
Autor: | zgerbiak [ stř úno 27, 2008 11:49 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Typ zmeň z Ball na Generic a zatlač tlačítka : LinMinX LinMinY LinMinZ AngMinX |
Autor: | Kapo [ stř úno 27, 2008 11:59 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
dakujem, funguje, ale aj tak mierne buguje, ked pustim z vacsej vysky, tak sa aj tak pokruti (zrejme preto je tam dopisane experimental ), ale zakladny ucel splnilo... |
Autor: | Kapo [ čtv úno 28, 2008 2:38 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
ale furt to robi nejde to scriptom? proste to dam do svojej hry, je to na ploche, lenze ked do toho naburam autom, tak sa to aj tak pokruti, nejde to iste spravit aj nejako inak? a dalsi problem, furt to nadskakuje jak blbe, trasie sa to cele, to bude asi tym, ze je to velmi blizko, neda sa vsetko toto osetrit dajakym scriptom? za pochopenie a pripadnu pomoc dakujem... |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |