blender3d.cz
http://forum.blender3d.cz/

Klbovy autobus - problem s constraints
http://forum.blender3d.cz/viewtopic.php?f=11&t=5702
Stránka 11

Autor:  Kapo [ čtv bře 20, 2008 10:11 pm ]
Předmět příspěvku:  Klbovy autobus - problem s constraints

Spravil som taky mini problem...

http://blender.yw.sk/Ikarus.rar

mam autobus, vsetko ide OK (dokonca sa mi podarilo spravit dalsie dve kolesa a pripojit k zadnej casti), ale vzdy je tam to ale...po prve, po starte hry ta zadna cast je nejaka ziva, proste sa furt toci okolo osi Y, a to stale rychlejsie (lebo ju pohanaju kolesa, ktore su ako na pruzine - stlacia sa, a zase idu hore, takze ked zadna cast dosadne po 360 stupnovej otazke zase na kolesa, tie tu cast zase pozenu rychlejsie do dalsej otacky, atd...no a dalsi problem je, ze ked uz s tym autobusom idem, tak sa jednoducho otaca tak, ze sa otoci a koniec...proste idem, otocim kolesami (cize celou prednou castou), zadna sa tiez otoci, ale normalne v reali sa autobus, jeho zadna cas otoci spet, ale v mojom probleme ostane tak, ako bola, a posledna vec - nevie dakto, ako by som mohol obmedzit rotaciu na 45° a - 45°? pretoze v reali sa zadna cast autobusu tiez netoci dookola ako tlcik :D

za pripadnu pomoc dakujem

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/