blender3d.cz
http://forum.blender3d.cz/

Přidání python skriptu pod actuator
http://forum.blender3d.cz/viewtopic.php?f=11&t=5722
Stránka 11

Autor:  spule [ stř bře 26, 2008 7:46 pm ]
Předmět příspěvku:  Přidání python skriptu pod actuator

Zdravím.

Mám Blender 2.45, ale připadá mi, jako by tam nějaké věci chyběly. Tak třeba nemůžu najít explode modifier, o němž se mluvína stránkách Blenderu, a teď nevím, jak mám přidat pythonový skript k objektu v GameBlenderu. Tady se píše, že ho mám přidat pod actuator (controller), ale nic takového tam nemám. Mohl by mi někdo pomoct?

Autor:  batwin [ stř bře 26, 2008 8:00 pm ]
Předmět příspěvku: 

Prostě přidej controller a tam kde je napsáno AND to změň na Python :wink:

Autor:  spule [ stř bře 26, 2008 8:12 pm ]
Předmět příspěvku: 

batwin píše:
Prostě přidej controller a tam kde je napsáno AND to změň na Python :wink:

Aha, tady to je.

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/