blender3d.cz
http://forum.blender3d.cz/

Nejpropracovanější řízení auta
http://forum.blender3d.cz/viewtopic.php?f=11&t=5731
Stránka 12

Autor:  xeonikx [ čtv bře 27, 2008 9:12 pm ]
Předmět příspěvku:  Nejpropracovanější řízení auta

Nenarazili ste nebo z vlastní tvorby nevítě o lepším nebo podobně výborně propracovaném řízení auta jak v přípradě Gertwheels na http://www.angelfire.com/ego/spinhead/blendergames/ díky.

Johny.D mi jednou posílal jedno auto, ale nevim jestli by se ještě našlo.

Autor:  pantau [ pát bře 28, 2008 2:02 am ]
Předmět příspěvku: 

pozri si example k BGE fyzike, je tam jeden na raycastove auto, ked ho trochu upravis a pohras si s hodnotami tak sa z toho da dostat velmi pekny vysledok

Autor:  Kapo [ pát bře 28, 2008 3:05 pm ]
Předmět příspěvku: 

ja som si spravil auto podla tutorialu - link

inac konecne tutorial, ktory vsetko popisuje dopodrobna, kazdy kusok textu (scriptu) ale aj tak nechapem par veciam...mam koleso Tire_RR, napriklad a oni zoberu pomocou akoze constraints (furt spominaju v tutoriali constraintsID) a potom daju ze Tire_RR = objList["TireRR"]

a ako potom moze fungovat napriklad ze
TirePos_RR = ... sak to co je Tire_RR = ...to je nazov, ktory sa pouziva dalej, tak ako dali ze TirePos_RR, sak to Pos je v tom nazve, v strede, teda ja to neviem popisat, proste sa mi to zda divne, ze to funguje takto...napriklad ked si pomenujem koleso "kolieskoPodSem" tak to potom dam ako koleskoPosPodSem, alebo ako?? ale ten tutorial si pozri...mne sa pacil a je z toho pekny vysledok...ale mne sa to zda byt rovnake, ako v regression files, iba ovladanie je tiez scriptom, a je LEPSIE

Autor:  kracho [ pon dub 14, 2008 9:04 pm ]
Předmět příspěvku: 

cau, tak snad nevytahujem moc stare vlakno, sam sa teraz trochu zaoberam autami v bge, len som chcel povedat, ze ten tutos je dost dobry. Inak s tym TirePos_RR to je jednoduche, ten nazov si mozes dat aky chces, trebars jablcko, ide len o to, ze tato premenna nesie nejaku hodnotu (napr. [0.0,1.0,1.5]) coz je v tomto pripade pozicia kolesa vzhladom k objektu auta. A ty tuto hodnotu zadas do funkcie .addWheell(....,jablcko,....), dalo by sa to samozrejme aj priamo a sice .addWheel(...,[0.0,1.0,1.5],...). Tak snad som pomohol.

Autor:  ppk [ úte kvě 06, 2008 3:34 pm ]
Předmět příspěvku: 

zdravim mam takovej problen s ovladanim auta v terenu kdyz treba projizdim tunel po stene a zatocim tak se auto zacne prevracet na strechu
a nejde projet loping posilam i blend na ukazku... http://uloz.to/377735/track2.blend

Autor:  kracho [ stř kvě 07, 2008 2:24 pm ]
Předmět příspěvku: 

Vobec som nepochopil tvoju otazku. Skusal som to hrat a auto sa neprevracia. Ak ti vadi, ze ti kolesa auta prechadzaju cez tie bocnice, pridaj tam este jedny, vo vzdialenosti sirky kolesa a nastav im invisible.

Autor:  ppk [ pát kvě 09, 2008 4:35 pm ]
Předmět příspěvku: 

skus se podivat do sceny "vehicle test" tam je ten loping a tunel skus se projet tam a pochopis.

Autor:  Forseti [ pát kvě 09, 2008 5:09 pm ]
Předmět příspěvku: 

pěkné akorát mi jde celkem ztěžka řízení

Autor:  Bosf [ ned kvě 11, 2008 5:37 pm ]
Předmět příspěvku: 

asi som debil ale ja tam zadny vehicle test nevidim... jen malou nudnou (nic ve zlym) drahu.

Autor:  Kapo [ ned kvě 11, 2008 6:06 pm ]
Předmět příspěvku: 

mne nejde subor stiahnut...kliknem na to a...nic...ja mam rad ked si vstko nauploadujem na moj web, nemusim to davat na vselijake servery...cudzie :?

Autor:  ppk [ úte kvě 13, 2008 3:44 pm ]
Předmět příspěvku: 

forseti: citlivost rizeni reaguje na rychlost. ted uz je citlivejsi

bosf: jo vim ze je to nuda ale co bys chtel? ja se delanim her a 3d grafikou vubec zabivam teprve mesic. :wink:
Pridal sem takoveho celkem tupeho bota a sexy ingame menu takze uz se v tom nikdo neztrati...

kracho: ty kolesa uz zdi neprochazi

kapo: taak sem si taky jeden web poridil... http://ppk.hustej.net/track2.exe je to samorozbalovaci.

Autor:  Kapo [ úte kvě 13, 2008 3:50 pm ]
Předmět příspěvku: 

nj, bosf, niekedy to musi byt aj nudne, nie vsetko je krasne a efektne hned ;)

ppk: samorozbalovacie? uz mi raz z takeho "samorozbalovacieho" prisiel virus a boom, zapnem PC a hned tu musim ukoncovat v procesoch ten sajrajt...wuauclt.exe...PCHE

EDIT: uz stahujem, je to sakra pomale...sak ic :lol:

Autor:  Forseti [ úte kvě 13, 2008 4:38 pm ]
Předmět příspěvku: 

klobouk dolů, jestli to děláš teprve měsíc tak dobré, akorát bych ještě možná více zvýšil cytlivost toho řízení,
nevím jestli to je mojí klávesnicí nebo kompem ale trochu se mi zasekává řízení

BTW pěkně to skáče :D

Autor:  ppk [ úte kvě 13, 2008 5:22 pm ]
Předmět příspěvku: 

kapo: neboj se niceho total commander je lety provereny software :wink:

forsetti: jo to rizeni je celkem na picu vecer to trochu predelam dam pric vetsinu kogiky a budu to cele ovladat skriptem a jako vedlejsi efekt to bude prehlednejsi... jinak dik za poklonu :D

jeste k tomu ovladani: m vypne mapu
r restart sceny
l vystreli proti vam raketu zatim bez efektu
1 kamera na hrace
4 kamera na bota

mimochodem vite nekdo neake tutorialy o AI pro auta?
a neco o level designu by se taky mohlo hodit

Autor:  kracho [ úte kvě 13, 2008 10:37 pm ]
Předmět příspěvku: 

ppk, trochu si uprav slovnik :evil:

Stránka 12 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/