blender3d.cz http://forum.blender3d.cz/ |
|
Collision cez python http://forum.blender3d.cz/viewtopic.php?f=11&t=5757 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | kracho [ pon dub 07, 2008 9:45 am ] |
Předmět příspěvku: | Collision cez python |
Zdravim, neskusali ste niekto pomocou skriptu pocas hry vypnut, ci zapnut kolizie? Mam na mysli nieco ako setCollision() alebo restoreCollision(). |
Autor: | xeonikx [ čtv dub 10, 2008 2:31 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Tohle je pro zapnutí vypnutí fyziky, třeba to bude stačit nějak přepsat pro collision. GL=GameLogic cont=GL.getCurrentController() own=cont.getOwner() space=cont.getSensor("sspace") if space.isPositive(): own.suspendDynamics() else: own.restoreDynamics() |
Autor: | kracho [ ned dub 13, 2008 8:10 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
restore a suspend dynamic poznam, inak by som tam nepisal ten priklad, ale to funguje na nieco uplne ine, ale aj tak dik, vymyslel som to inak. |
Autor: | Kapo [ ned dub 13, 2008 8:39 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
xeonikx: kracho chcellen vypnut kolizie, suspend dynamics sposobi vypnutie fyziky kracho: a mohol by som vediet, ako si to vyriesil? len pre zaujimavost, len ma to zaujima... |
Autor: | kracho [ ned dub 13, 2008 10:51 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Pouzil som dva objekty, jeden s a jeden bez collision a tie potom podla potreby menim. Mozno by to slo aj cez replace mesh, ale pre moje ucely sa viac hodi toto. |
Autor: | Kapo [ pon dub 14, 2008 2:31 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
no mne replace mesh spravi len to, ze odraza sa to ako povodny objekt (napriklad mam gulu s convex hull polytope a kocku, ked vymenim gulu za kocku za behu hry replace meshom, tak sa to stale odraza ako gula ale vyzera to jak cube ), a k tomu pythonu, nebola k tomu nejaka dokumentacia? abo knizka pythonu, v cestine, alebo slovencine? kto mi poradi nazov pls... |
Autor: | kracho [ pon dub 14, 2008 7:03 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
No k pythonu je urcite dokumentacia, neviem uz presne kde, ale myslim ze funkcia na vypnutie kolizii tam nie je. Ja totiz robim editor do hry plan 9, a tam potrebujem aby mi kurzor raz na objekt reagoval a inokedy zasa nie. |
Autor: | spule [ pon srp 25, 2008 1:57 pm ] |
Předmět příspěvku: | Dokumentace Pythonu |
Nějaká dokumentace je tady, ale ta je zastaralá. Novější jsem v HTML podobě nenašel. Ale na SVN je její zdoják (https://svn.blender.org/svnroot/bf-blender/branches/blender-2.47/source/gameengine/PyDoc/), tak jsem ho stáhnul (celou tu složku) a vygeneroval HTML přes epydoc. |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |