blender3d.cz
http://forum.blender3d.cz/

Collision cez python
http://forum.blender3d.cz/viewtopic.php?f=11&t=5757
Stránka 11

Autor:  kracho [ pon dub 07, 2008 9:45 am ]
Předmět příspěvku:  Collision cez python

Zdravim, neskusali ste niekto pomocou skriptu pocas hry vypnut, ci zapnut kolizie? Mam na mysli nieco ako setCollision() alebo restoreCollision().

Autor:  xeonikx [ čtv dub 10, 2008 2:31 pm ]
Předmět příspěvku: 

Tohle je pro zapnutí vypnutí fyziky, třeba to bude stačit nějak přepsat pro collision.



GL=GameLogic
cont=GL.getCurrentController()
own=cont.getOwner()
space=cont.getSensor("sspace")
if space.isPositive():
own.suspendDynamics()
else:
own.restoreDynamics()

Autor:  kracho [ ned dub 13, 2008 8:10 pm ]
Předmět příspěvku: 

restore a suspend dynamic poznam, inak by som tam nepisal ten priklad, ale to funguje na nieco uplne ine, ale aj tak dik, vymyslel som to inak.

Autor:  Kapo [ ned dub 13, 2008 8:39 pm ]
Předmět příspěvku: 

xeonikx: kracho chcellen vypnut kolizie, suspend dynamics sposobi vypnutie fyziky
kracho: a mohol by som vediet, ako si to vyriesil? len pre zaujimavost, len ma to zaujima...

Autor:  kracho [ ned dub 13, 2008 10:51 pm ]
Předmět příspěvku: 

Pouzil som dva objekty, jeden s a jeden bez collision a tie potom podla potreby menim. Mozno by to slo aj cez replace mesh, ale pre moje ucely sa viac hodi toto.

Autor:  Kapo [ pon dub 14, 2008 2:31 pm ]
Předmět příspěvku: 

no mne replace mesh spravi len to, ze odraza sa to ako povodny objekt (napriklad mam gulu s convex hull polytope a kocku, ked vymenim gulu za kocku za behu hry replace meshom, tak sa to stale odraza ako gula ale vyzera to jak cube :D), a k tomu pythonu, nebola k tomu nejaka dokumentacia? abo knizka pythonu, v cestine, alebo slovencine? kto mi poradi nazov pls...

Autor:  kracho [ pon dub 14, 2008 7:03 pm ]
Předmět příspěvku: 

No k pythonu je urcite dokumentacia, neviem uz presne kde, ale myslim ze funkcia na vypnutie kolizii tam nie je. Ja totiz robim editor do hry plan 9, a tam potrebujem aby mi kurzor raz na objekt reagoval a inokedy zasa nie.

Autor:  spule [ pon srp 25, 2008 1:57 pm ]
Předmět příspěvku:  Dokumentace Pythonu

Nějaká dokumentace je tady, ale ta je zastaralá. Novější jsem v HTML podobě nenašel.
Ale na SVN je její zdoják (https://svn.blender.org/svnroot/bf-blender/branches/blender-2.47/source/gameengine/PyDoc/), tak jsem ho stáhnul (celou tu složku) a vygeneroval HTML přes epydoc.

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/