Ahoj,
tak nakonec jsem problém vyřešil tak, že jsem IPO zrušil a objekt roztočil pomocí setDRot()
no, ale kód přikládám, protože je dost možné, že se to vyskytne znova.
Kód:
import GameLogic as gl
inport Rasterizer as r
cont = gl.getCurrentController()
own = cont.getOwner()
sens = cont.getSensor("sens")
act = cont.getActuator("act")
wx = r.getWindowWidth()/2
wy = r.getWindowHeight()/2
px = sens.getXPosition()
py = sens.getYPosition()
rx = 0-wx+px
ry = 0-wy+py
r.showMouse(1)
### ### ###
while(rx-1):
act.setType(KX_IPOACT_LOOPSTOP)
act.setStart(40)
...
i když, ono by to asi i tak nefungovalo, když se teď na to dívám..
P.S. Vím, kód je dost nepřehledný, ale zatím neprošel "cenzurou", takže je poznat, jak jsem jednotlivé části "nabaloval" na předchozí.
2P.S. Můžu se zeptat, jak kopírujete skript z Blenderu třeba do texťáku? Mě už nebaví to opisovat
Díky za odpovědi.