blender3d.cz
http://forum.blender3d.cz/

normal maping v OpenGL
http://forum.blender3d.cz/viewtopic.php?f=11&t=5813
Stránka 11

Autor:  Váca [ stř dub 30, 2008 4:33 pm ]
Předmět příspěvku:  normal maping v OpenGL

normal maping v OpenGLnevím, jestli to tu už nebylo, nebo jestli o tom už víte, ale jen tak sem prohlížel fórum a narazil sem na link od Kapa na ovládání auta a tak sem se tam porozhlídnul a narazil sem tam na normal maping v OpenGL (tzn. že to je použitelný v GemeBlenderu! ) docela dobrá vychytávka, ale nevím, o kolik to omezuje výkon, nicméně je to docela dobrý, když se to skombinuje s real-time odlesky, tak by mohla být docela zajímavá hra :D


:!: link :!:

Autor:  X_H_N [ stř dub 30, 2008 6:31 pm ]
Předmět příspěvku: 

Ja s tim mnel problem ze mne to reagovalo jen na jedno svetlo a v programovani glsl shaderu se nevyznam.

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/