blender3d.cz http://forum.blender3d.cz/ |
|
normal maping v OpenGL http://forum.blender3d.cz/viewtopic.php?f=11&t=5813 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Váca [ stř dub 30, 2008 4:33 pm ] |
Předmět příspěvku: | normal maping v OpenGL |
normal maping v OpenGLnevím, jestli to tu už nebylo, nebo jestli o tom už víte, ale jen tak sem prohlížel fórum a narazil sem na link od Kapa na ovládání auta a tak sem se tam porozhlídnul a narazil sem tam na normal maping v OpenGL (tzn. že to je použitelný v GemeBlenderu! ) docela dobrá vychytávka, ale nevím, o kolik to omezuje výkon, nicméně je to docela dobrý, když se to skombinuje s real-time odlesky, tak by mohla být docela zajímavá hra link |
Autor: | X_H_N [ stř dub 30, 2008 6:31 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Ja s tim mnel problem ze mne to reagovalo jen na jedno svetlo a v programovani glsl shaderu se nevyznam. |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |