blender3d.cz http://forum.blender3d.cz/ |
|
BGE > Flash http://forum.blender3d.cz/viewtopic.php?f=11&t=5951 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Kapo [ sob čer 28, 2008 11:22 pm ] |
Předmět příspěvku: | BGE > Flash |
Dobry den, mam jednu otazku...neexistuje pre blender exporty plugin (najlepsie pre verziu 2.45, alebo 2.46), ktory by exportoval celu GE scenu do flash formatu( swf), tak ako je...to jest spustim v blenderi, bezi nieco trebars stoji kocka na scene ja cez nu prejdem mysou a ona zmeni farbu, ja to exportnem a na webe bude robit to iste...moc by sa mi to siklo, neviete niekto o tom nieco? a popripade aj navod ako nieco take rozchodit... za pripadnu pomoc dakujem |
Autor: | freekill [ ned čer 29, 2008 11:06 am ] |
Předmět příspěvku: | |
Mno to neívm jak by slo, ale vyzkousej tendle exporter, alespon to dostanes do SWF. http://blendertestbuilds.de/index.php?d ... rtfixed.py / http://www.neeneenee.de/blender/scripts/flash_export.py / http://forums.blendernewbies.com/viewto ... 836b330408 |
Autor: | Kapo [ ned čer 29, 2008 12:32 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
za odpoved dakujem, ale ako to mam pouzivat? mam napojit na script v logic bricks nejaku empty, alebo mam to normalne nacitat a stlacit alt + p? |
Autor: | freekill [ ned čer 29, 2008 12:59 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
nacíst a zmacknout alt+p |
Autor: | Kapo [ ned čer 29, 2008 2:15 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
no, spravil som si blendik...prejdem cez Cube a zmeni farbu, pre pripad som aj nechal zobrazenu mys, dufam ze ten druhy script nevadi (Mouse, nacitany v logic bricks ako always sensor), no a dal som na ten script alt + p, a tam som stlacil export, a tam som nastavil frame 1 - 28 (v ipo editore, podla toho ako cube meni farbu pri prejdeni mysou), a dal som export ako swf, a tam kde som to dal exportnut som si to nasiel...teraz som to otvoril vo firefoxe a...: http://blender.yw.sk/demo.swf mam pocit, ze sa to vobec nesprava, ako som cakal tu je blend: http://blender.yw.sk/flash_skuska.blend skuste to dakto pls exportnut aby to robilo to, co to robi v blenderi po stlaceni tlacidla P, a aby to aj mne slo bol by som rad...za pripadnu pomoc diki a diki aj freekillovi za pomoc a linky |
Autor: | Kapo [ pon čer 30, 2008 2:58 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
fakt nikto nevie, preco to ako flash nie je take iste ako v blenderi...? preco to iba vyrenderuje, preco to nefunguje tak isto ako v blenderi? ved od toho exporteru nechcem komplet cele ovladanie auta vystupovanie nastupovanie, celu fps hru...iba jednoduchy event v podobe zmeny farby objektu pri prechode mysi... |
Autor: | zgerbiak [ úte črc 01, 2008 8:21 am ] |
Předmět příspěvku: | |
Ja mám pocit že ten export Logic Bricks neexportuje. našiel som nejaké examply a tam sa spomínalo len o animáciách a materíáloch. O logike ani zmienka. |
Autor: | spule [ pon srp 25, 2008 2:16 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Pokud ti jde jen o takovouhle jednoduchou interaktivitu, kde se nic nehýbe, tak si vyrenderuj obě varianty krychle a měň je na webu Javascriptem při přejetí myší. Jestli to chceš nutně ve Flashi, tak na to prostě budeš potřebovat Flash . Ale ani v jednom případě ti BGE nepomůže. Problém je v tom, že Flash a Blender je každý něco úplně jiného, každý je postavený na zcela jiném principu. Flash je jen na 2D věci (na objekty se díváš jen z jednoho směru, takže není potřeba žádné real-time vykreslování - objekty už jsou obrázky) kdežto BGE je 3D (objekty jsou vektorové a díváš se na ně z různých pohledů, při každém framu je potřeba je překreslit). Každý se ovládá jinak (Blender přes logické obdélníčky a Python, Flash přes ActionScript). Flash a BGE nejdou jednoduše skloubit dohromady, ať je logika jakkoli jednoduchá. |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |