blender3d.cz
http://forum.blender3d.cz/

Fyzika (Kolize a Deformace)
http://forum.blender3d.cz/viewtopic.php?f=11&t=596
Stránka 11

Autor:  Jan Železný [ sob led 01, 2005 9:08 pm ]
Předmět příspěvku:  Fyzika (Kolize a Deformace)

Prosím poraÄ

Autor:  MiliKiller [ sob led 01, 2005 9:59 pm ]
Předmět příspěvku:  Heh

Tak tohle asi nejde!!! Fakt by to bylo hezký něco takového udělat, ale musíš to vychytat jinak. Ten řetěz by se dal udělat přez python. Kopírovat pozici objektu. Ale nic víc asi neuděláš!

Autor:  jm [ ned led 02, 2005 12:51 pm ]
Předmět příspěvku: 

novej engine kterej je implementovanej do blendru v tuhle chvili ma pocitani kloubu mezi objektama, ale do blendru tahle vlastnost jeste neni importovana. rek bych ze je to dost slozita vec, ktera se skoro nepouziva neb je to hodne narocny na vypocet a pokud by s tim udal figuru tak je to jasny. navic blender neni zas tak rychlej, tak napsanej aby se to potom dalo realne pouzit. spis by to byl zajimavej pokus.
tahle vec je pouzita az v poslednich hrach s novejma enginama, na kterym maka nejedn tym, a to se o enginu blendru neda rict. chces po nem moc.

ale jestli umis python, tak se to docili urcite da.

jm

Autor:  Jan Železný [ ned led 02, 2005 1:21 pm ]
Předmět příspěvku:  Díky

Díky za odpověd já sem si s Phythonem udělal jen "Ahoj světe" Takže nevim jestli si sám něco dodělam. No když tak to zafixluju nějak jinak třeba animací.
JeÅ¡tÄ› mnÄ› napadla jedna vÄ›c kdybych udÄ›lal engine od zaÄ

Autor:  jm [ ned led 02, 2005 2:16 pm ]
Předmět příspěvku: 

jestli chces delat svuj engine tak to asi stavet na blendru neni moc chytry, kdyz blender ma v sobe vnorenej engine. to je trochu obracenej postup.
jestli chces udelat suj engine, tak si prohlidni forum nekde sem daval spostu linku na enginy. kdyztak v nadpisu je peregrius engine, nebo neco podobnyho.

jm

Autor:  Jan Železný [ pon led 03, 2005 11:05 pm ]
Předmět příspěvku:  No pátral jsem

No pátral jsem. A nalezl jsem engine co vipadá zajímavě Jm jukni co ty nato.
http://www.ogre3d.org/
Jo má Exporter z Blenderu :lol:

Autor:  iIN [ pon led 03, 2005 11:34 pm ]
Předmět příspěvku: 

Tu je veľmi použiteľný zoznam 3D enginov: http://www.devmaster.net/engines/

Ogre3D je mimochodom prvý v rebríčku Open-Source enginov, ale ako autori píšu, NIE JE to gameengine.. Ale ako grafický engine je vskutku výborný, hlavne obsahuje aj základnú fyziku (aj keď to nie je Havoc :wink: ) a ľahko sa používa..

Mimochodom, na fyziku odporúčam používať ODE, myslím že bolo implementované v nejakej verzii blendru, hlavne to má výbornú dokumentáciu..

Autor:  jm [ úte led 04, 2005 2:45 pm ]
Předmět příspěvku: 

ja osobne premejslim na A6, a pakjeste nad quest3D a virtools. pro tebe jestli jedes a hodlas jet na woknech asi nejlevnejsi varianta A6. je to ale za korunky, myslim ze nakejvh 80$ neni moc, a maximalni verze stoji 199$, je tam i neco levnejsiho. semtam se myslim vyplati dat nakou korunku.

jm

Autor:  Jan Železný [ úte led 04, 2005 10:46 pm ]
Předmět příspěvku:  NOo

Super mrknu na ty enginy ale problém a dost vlkej je vtom že to programování je umně pod bodem mrazu.
KámoÅ¡ umí ale má dost málo Ä

Autor:  Jan Železný [ úte led 04, 2005 10:50 pm ]
Předmět příspěvku:  a

Sakra málem bych zapomnÄ›l používam uÅ¡ asi půl roku Linux. A hlavnÄ› proto že mi nejdou hry bych rád aby se to zlepÅ¡ilo. Widle urÄ

Autor:  iIN [ úte led 04, 2005 11:32 pm ]
Předmět příspěvku: 

Tak ja na mojom linuxe už tri dni parím America's Army.. Pre linux sa náhodou robia (portujú) veľmi dobré hry :)

Ak ti ide o multiplatformnosť, dobrou voľbou je IrrLicht (mnou používaný takže niesom objektívny :) ).. Nemusíš zmeniť ani riadok kódu aby ti to bežalo ako na Win, tak v Lin (!!).. Ale je to C++

Autor:  MiliKiller [ úte led 18, 2005 3:54 pm ]
Předmět příspěvku: 

Irlicht???
Taky sem v něm dělal. Dá se to kompilovat ve visualu i v devcpp.
Ale má to obrovskej problém s tick ratem! Když máš "nároÄ

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/