blender3d.cz http://forum.blender3d.cz/ |
|
Objekty http://forum.blender3d.cz/viewtopic.php?f=11&t=5964 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Kapo [ stř črc 02, 2008 9:51 pm ] |
Předmět příspěvku: | Objekty |
Mam jeden problem... Mam 50 objektov pomenovanych od obj1 az po obj50 (obj1; obj2;...; obj49; obj50), a kazdy ma premennu A. U kazdeho objektu sa premenna A lisi, nie je v tom nijaky system, cize obj1 moze mat hodnotu premennej A 25, obj 36 moze mat A 185, atd, proste nahodne cisla...No a teraz mam este jednu empty Empty, ktora "zbiera" premenne A z objektov (a empty ma tiez premennu a, do nej sa to zapisuje)...a zatial som prisiel iba na toto: obj1 Sensor: Mouse over > Controller and, Empty Actuator Property:A property:A obj: obj1 ale robit to pre kazdy objekt je dost zdlhave, neviete o lepsom sposobe? ale je tu este jeden ovela vacsi problem, ako pracne zadavanie premennych a kopirovanie na empty...ako som udal priklad, empty je v logic bricks prepojena s objektmi, cize ked vyselektujem obj1, tak sa zjavi aj empty (su prepojene tak, ze Controller and je u kazdeho objektu spojeny s Empty Actuatorom Property - copy, property a, objekt objX atd atd...), a kedze sa zjavi empty ktore je prepojene s objektami, zjavia sa v podstate vsetky objekty, ktore som stihol poprepajat...no a ja som tych objektov stihol poprepajat 21, kym sa stala velmi cudna vec...empty z logic bricks zmizla! proste selectnem empty s dalsim objektom, ze ho idem prepojit, a tam sa zjavia doteraz vsetky objekty, novy objekt ale empty uz nie! nie je to tym, ze tie logic bricks maju nejake obmedzenie, ze ked je viac v stlpci actuatorov, ako tych 21 (plus empty, cize 22), tak jednoducho poslednu vec zo zoznamu Blender vyskrtne (cize v mojom pripade empty)? dufam, ze ste ma aspon trochu pochopili, a ak najdete lepsi sposob zbierania hodnoty premennej z viacerych objektov do premennej jedneho objektu (empty), a k tomu este ten problem so zmiznutim z logic bricks, a budem vam povdacny... |
Autor: | Ash [ čtv črc 03, 2008 7:47 pm ] | ||
Předmět příspěvku: | |||
skús toto
|
Autor: | Kapo [ čtv črc 03, 2008 8:14 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
ty si poklad! dakujem! inak, vobec tomu nerozumiem, ale hlavne ze to funguje mohol by si mi pls objasnit ako to funguje? rozumiem akurat zobrazeniu mysi, showmouse, tomu rozumiem, ale co je to tam za akumulator.... , budem rad ak mi to vysvetlis, ale ak nie, nevadi, aj tak som ti vdacny za ten blend...velmi mi pomohol... |
Autor: | Ash [ čtv črc 03, 2008 8:47 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Je to veľmi jednoduché: GameLogic.accumulator je globálna referencia na Empty objekt. Táto referencia sa vytvorí skriptom EmptyInit.py, ktorý sa spúšťa na začiatku hry. Keď je myš nad niektorým objektom, Spustí sa skript MouseOver.py, ktorý zapíše stav premenej A objektu, na ktorom je myš, do premennej A Empty objektu (cez jej referenciu GameLogic.accumulator). Premennú accumulator si môžeš pomenovať, ako chceš, len musí mať rovnaký názov v oboch skriptoch. |
Autor: | Kapo [ čtv črc 03, 2008 9:30 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
hm...len som si vsimol, ze script nefunguje, ked je zobrazenie (ci uz kamery, alebo ked to v blenderi pustas, tak viewu) orthoghraphic (vo viewe, ked stlacis 5 na numpade, alebo v Nastaveniach kamery to zaskrtnes)...nevies preco...? nevadi mi to velmi, len by som to chcel vediet... |
Autor: | Ash [ čtv črc 03, 2008 10:25 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
To je zrejme bug Senzora Mouse Over - nefunguje v ortografickom zobrazení mimo kamery. |
Autor: | Kapo [ čtv črc 03, 2008 11:19 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
sensora nie...sensora v scripte (neviem ako to blender chape, ked je to v dcripte, ale ked to bol ako sensor v logic bricks, fungovalo to aj v orth...), inak nestazujem sa, bezi to perfektne, az na male oneskorenie to lebo tych objektov tam ma ehm 517...asi preto to tak mierne seka...ale v poho...dik! |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |