Asi je to dost n00b otazka, ale vsimli ste si, ze ten script na auto ma taky mensi bug, ze ked auto cuva sa pri otacanie kloni na opacnu stranu? je to bug scriptu, alebo fyziky?
A ako ide spravit constraintovane auto? vzdy ked som to skusal, som sa dostal maximalne k zadnym kolesam ktore museli byt bud UPLNE na pevno, alebo sa aspon otacali, ale vobec nepruzili a jak auto zatocilo tak sa aj oni zatocili, aj ked boli zamknute okrem jednej osi uplne (myslim otacanie, len jedna os odomknuta...), a ked nie to, tak sa zacali triast a vyleteli do vzduchu...napriek tomu som ale videl constraintovane auto, velmi pekne, a asi aj zlozite
...
P.S.: este nikto nevylepsil ten system poskodenia za behu hry? Nema Blender nejaky plugin softbody, normalne slintam, jak vidim ten engin GTA4, ze auto narazi a ta karoseria sa krasne skrci...to by v Blenderi neslo, co?