Právě je sob lis 23, 2024 10:12 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 12 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Fyzika (Kolize a Deformace)
PříspěvekNapsal: sob led 01, 2005 9:08 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: úte črc 27, 2004 9:31 pm
Příspěvky: 256
Bydliště: Plzeň
Prosím poraÄ


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Heh
PříspěvekNapsal: sob led 01, 2005 9:59 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: ned srp 01, 2004 10:03 am
Příspěvky: 526
Bydliště: Most
Tak tohle asi nejde!!! Fakt by to bylo hezký něco takového udělat, ale musíš to vychytat jinak. Ten řetěz by se dal udělat přez python. Kopírovat pozici objektu. Ale nic víc asi neuděláš!


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned led 02, 2005 12:51 pm 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: stř srp 11, 2004 4:24 pm
Příspěvky: 1150
Bydliště: net
novej engine kterej je implementovanej do blendru v tuhle chvili ma pocitani kloubu mezi objektama, ale do blendru tahle vlastnost jeste neni importovana. rek bych ze je to dost slozita vec, ktera se skoro nepouziva neb je to hodne narocny na vypocet a pokud by s tim udal figuru tak je to jasny. navic blender neni zas tak rychlej, tak napsanej aby se to potom dalo realne pouzit. spis by to byl zajimavej pokus.
tahle vec je pouzita az v poslednich hrach s novejma enginama, na kterym maka nejedn tym, a to se o enginu blendru neda rict. chces po nem moc.

ale jestli umis python, tak se to docili urcite da.

jm


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Díky
PříspěvekNapsal: ned led 02, 2005 1:21 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: úte črc 27, 2004 9:31 pm
Příspěvky: 256
Bydliště: Plzeň
Díky za odpověd já sem si s Phythonem udělal jen "Ahoj světe" Takže nevim jestli si sám něco dodělam. No když tak to zafixluju nějak jinak třeba animací.
JeÅ¡tÄ› mnÄ› napadla jedna vÄ›c kdybych udÄ›lal engine od zaÄ


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned led 02, 2005 2:16 pm 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: stř srp 11, 2004 4:24 pm
Příspěvky: 1150
Bydliště: net
jestli chces delat svuj engine tak to asi stavet na blendru neni moc chytry, kdyz blender ma v sobe vnorenej engine. to je trochu obracenej postup.
jestli chces udelat suj engine, tak si prohlidni forum nekde sem daval spostu linku na enginy. kdyztak v nadpisu je peregrius engine, nebo neco podobnyho.

jm


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: No pátral jsem
PříspěvekNapsal: pon led 03, 2005 11:05 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: úte črc 27, 2004 9:31 pm
Příspěvky: 256
Bydliště: Plzeň
No pátral jsem. A nalezl jsem engine co vipadá zajímavě Jm jukni co ty nato.
http://www.ogre3d.org/
Jo má Exporter z Blenderu :lol:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon led 03, 2005 11:34 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: pon črc 12, 2004 7:35 pm
Příspěvky: 348
Bydliště: Brno
Tu je veľmi použiteľný zoznam 3D enginov: http://www.devmaster.net/engines/

Ogre3D je mimochodom prvý v rebríčku Open-Source enginov, ale ako autori píšu, NIE JE to gameengine.. Ale ako grafický engine je vskutku výborný, hlavne obsahuje aj základnú fyziku (aj keď to nie je Havoc :wink: ) a ľahko sa používa..

Mimochodom, na fyziku odporúčam používať ODE, myslím že bolo implementované v nejakej verzii blendru, hlavne to má výbornú dokumentáciu..


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte led 04, 2005 2:45 pm 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: stř srp 11, 2004 4:24 pm
Příspěvky: 1150
Bydliště: net
ja osobne premejslim na A6, a pakjeste nad quest3D a virtools. pro tebe jestli jedes a hodlas jet na woknech asi nejlevnejsi varianta A6. je to ale za korunky, myslim ze nakejvh 80$ neni moc, a maximalni verze stoji 199$, je tam i neco levnejsiho. semtam se myslim vyplati dat nakou korunku.

jm


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: NOo
PříspěvekNapsal: úte led 04, 2005 10:46 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: úte črc 27, 2004 9:31 pm
Příspěvky: 256
Bydliště: Plzeň
Super mrknu na ty enginy ale problém a dost vlkej je vtom že to programování je umně pod bodem mrazu.
KámoÅ¡ umí ale má dost málo Ä


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: a
PříspěvekNapsal: úte led 04, 2005 10:50 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: úte črc 27, 2004 9:31 pm
Příspěvky: 256
Bydliště: Plzeň
Sakra málem bych zapomnÄ›l používam uÅ¡ asi půl roku Linux. A hlavnÄ› proto že mi nejdou hry bych rád aby se to zlepÅ¡ilo. Widle urÄ


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte led 04, 2005 11:32 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: pon črc 12, 2004 7:35 pm
Příspěvky: 348
Bydliště: Brno
Tak ja na mojom linuxe už tri dni parím America's Army.. Pre linux sa náhodou robia (portujú) veľmi dobré hry :)

Ak ti ide o multiplatformnosť, dobrou voľbou je IrrLicht (mnou používaný takže niesom objektívny :) ).. Nemusíš zmeniť ani riadok kódu aby ti to bežalo ako na Win, tak v Lin (!!).. Ale je to C++


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte led 18, 2005 3:54 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: ned srp 01, 2004 10:03 am
Příspěvky: 526
Bydliště: Most
Irlicht???
Taky sem v něm dělal. Dá se to kompilovat ve visualu i v devcpp.
Ale má to obrovskej problém s tick ratem! Když máš "nároÄ


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 12 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 9 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz