blender3d.cz
http://forum.blender3d.cz/

follow path v BGE
http://forum.blender3d.cz/viewtopic.php?f=11&t=6182
Stránka 11

Autor:  Bigbob [ sob říj 11, 2008 8:27 pm ]
Předmět příspěvku:  follow path v BGE

Tak zase prichádzam s ďalšou hlúpou otázkou týkajúcov sa BGE :)

Mám vytvorenú cestu (path) po ktorej by mal ísť nejaký objekt. Potreboval by som aby v hre tento objekt cestoval po zacyklenej ceste. Dá sa to docieliť pomocou path v BGE?

Autor:  zgerbiak [ ned říj 12, 2008 11:41 am ]
Předmět příspěvku:  Re: follow path v BGE

Bigbob píše:
Tak zase prichádzam s ďalšou hlúpou otázkou týkajúcov sa BGE :)

Mám vytvorenú cestu (path) po ktorej by mal ísť nejaký objekt. Potreboval by som aby v hre tento objekt cestoval po zacyklenej ceste. Dá sa to docieliť pomocou path v BGE?


Krivky (Curves) v základe BGE nepodporuje.
Možno by sa dalo cez skript získať cestu z path a meniť podľa toho pozíciu a orientáciu objektu.
Ak si našiel tutoriály na pohyb objektu po path pomocov constraint, tak to v GE nerozchodíš.

Autor:  Bigbob [ ned říj 19, 2008 11:07 am ]
Předmět příspěvku: 

Hm dobre. Tak si teda nájdem nejaký iný spôsob ako to spraviť. Možno skúsim ten tutoriál v novom blenderart magazíne. Nieje to zrovna "follow path" ale niečo podobné

Autor:  zgerbiak [ ned říj 19, 2008 1:42 pm ]
Předmět příspěvku: 

Možno to nieje stratené.
Zbežne som okukol novú verziu 2.48 a tam už animácie cez krivki sú. Je tam na to tuším samostatný actuator.

Autor:  Bigbob [ stř říj 22, 2008 9:09 pm ]
Předmět příspěvku: 

No tak to by sa mi muselo najprv podariť ten blender 2.48 stiahnuť :D . Hrozne mi padá internet. Zájdem si do internetovej kaviarne, prinesiem si ten blender domov a uvidím.

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/