blender3d.cz http://forum.blender3d.cz/ |
|
Svetla a tiene http://forum.blender3d.cz/viewtopic.php?f=11&t=6298 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Kapo [ ned pro 14, 2008 3:21 pm ] |
Předmět příspěvku: | Svetla a tiene |
Rad by som vedel, preco ked v novom Blender 2.48 dam do sceny viac svetiel, tak sa to seka? Ako je to spravene vo velkych hrach? Sak tam je 10 aut, kazde ma predne 2 svetla, zadne 2 + brzdne a poulicne lampy a neseka sa to...napriklad v gta4 je to krasne v noci, plno svetiel a tienov a neseka sa to... No a tiene! preco su pri vysokom kontraste (ked je silne svetlo a velky objekt) take kockate? neda sa niekde nastavit "rozlisenie" tiena (samozrejme aby to co najmenej zatazovalo PC a nesekalo)... Dufam, ze mi dakto poradi, za pripadnu pomoc dakujem... |
Autor: | pantau [ ned pro 14, 2008 4:33 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
ja som teda s blendrovskym enginom nerobil uz dlhsie, ale pokial viem realtimove tiene su docela narocne na vykon a ked das do zlozitejsej sceny hoci iba jedno svetlo ktore vrha tien tak to dost spomali neviem teda ako dobry je bge teraz ale porovnavat ho s gta4, to by si asi chcel moc ![]() |
Autor: | Kapo [ pon pro 15, 2008 10:42 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Optimalizoval som to, ide to fpoho, plynulo ![]() ale mam dalsi priblem, a nebudem koli tomu zakladat novy thread... Rad by som vedel, ako co najelegantnejsie vyriesit "exploziu meshu", totiz mam lampu, a ked do nej autom narazim (lampa samozrejme zhasne), stoziar spadne a vyzera to trapne, ked sa po zemi kotula sklenena gula ![]() Ako mam vyriesit, aby ta sklenena gula sa nejako rozprskla pri dopade na zem (colision, alebo touch, to je jedno), alebo pri naraze do lampy (stlpa) ? nejako pekne nenarocne, efektne? prosim poradte dakto, neprisiel som zatial na nic ![]() |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |