blender3d.cz
http://forum.blender3d.cz/

Odpružení auta.
http://forum.blender3d.cz/viewtopic.php?f=11&t=651
Stránka 12

Autor:  MiliKiller [ úte led 18, 2005 7:21 pm ]
Předmět příspěvku:  Odpružení auta.

Zdravím. Jelikož už mi tohle vrtá hlavou celkem dlouho (cca 2 roky) tak se ptám, jestli někdo někde neobjevil realistcké odpružení auta. Celkem byhc to potřeboval. Nevím jak na to. Zkoušel jsem měřit vzdálenost od země přz ray, ale vypadá to divně!

Autor:  YossXXII [ pon dub 25, 2005 5:48 pm ]
Předmět příspěvku:  chtÄ›l bych udÄ›lat hru

jejíž kouzlo je právÄ› ve fyzice modelů a prostÅ™edí, ale blender na to zdá se nestaÄ

Autor:  MiliKiller [ úte dub 26, 2005 2:46 pm ]
Předmět příspěvku: 

Vypadá divně...myslím výsledky scriptu...Graficky je to nepoužitelný...o tom to je....Blender dokáže hodně solidní práci z grafikou...viz Hell3 myslím že graficky je to solidní...Ale neumim navrhnout fyzikální model...

Jen tak pro ujasnění...Matiku neumim....Ale jde o to: ???
Rozvrhnout váhu na 4 kola
SpoÄ

Autor:  MiliKiller [ úte dub 26, 2005 8:11 pm ]
Předmět příspěvku: 

Tak lachouti...Nejste schopný něco samy vymyslet tak to musim udělat za vás.... Heh byl vtip....sorry....

Tak jsem zkusil napsat něco jako odpružení a skoro to i funguje....malinko poupravim některý hodnoty a bude to vypadat snad i dobře...

Máte i přiloženou ukázku....testoval jsem to i pod 2.36 a běží to...
Esteticky a graficky to zatím není nic moc pokud se jedná o hodně hrbolatej terén....ale pokud to je normální rovinka se sem tam nějakým výmolem je to cool...

Má to komplet vlastní fyziku...Ta blenderovská je pomalá a nedá se v ní nastavit vše co bylo potřeba....

Funguje to na bázi porovnávání vzáleností ray sensorů nad kolem....Tak nezapomeňte kolům vypnout kolize jinak naměříte kraviny...

Přílohy:
Poznámka: tady to je
final3.zip [149.62 KiB]
220 krát

Autor:  dogfood [ úte dub 26, 2005 8:47 pm ]
Předmět příspěvku: 

Skúšal som to je to dobre urobené. Najviac sa mi páÄ

Autor:  xixixao [ úte dub 26, 2005 9:51 pm ]
Předmět příspěvku: 

Jeden detail - ty kola se netočí 8)

Autor:  MiliKiller [ stř dub 27, 2005 2:41 pm ]
Předmět příspěvku: 

Lidi Jste jak malý děti....

Chcete odpružení máte ho mít...Kola snad nemaj na žádnej vliv na to jak auto bude pružit....Pokud vám vadí že autu odpadnou kola tak pod něj dejte plane s promenou zem.....připarentujte to k ty krychly a udělejte ho neviditelný...kola neklesnou pod to plane....

Kola se daj roztoÄ

Autor:  dogfood [ stř dub 27, 2005 3:05 pm ]
Předmět příspěvku: 

Ale ja som to nehovoril ako chybu mne sa to zdalo len celkom funny.

Samozrejme, že o to neÅ¡lo, aby to bola super realistická hra, ale len Ä

Autor:  MiliKiller [ stř dub 27, 2005 3:28 pm ]
Předmět příspěvku: 

Tak rejpalové :)

Tady to je poupravený....Samozřejmě v 2.25 to běží 100x líp než v 2.36 ale mě to trápit nemusí...

Tady to je...Neupadávaj tomu kola a i se dokonce toÄ

Přílohy:
final6.zip [159.58 KiB]
324 krát

Autor:  YossXXII [ stř dub 27, 2005 4:53 pm ]
Předmět příspěvku:  Vite kde bych byl kdybych tohle umel? :))))

Milli, dostavam depky, kdyz te vidim... Netusim co je to Ray (dobre, je to senzor) a jakou ma syntax, nechapu programovani atd. Asi te neprekecam na treba dvoudenni session, kde bys zamachroval, ja bych se tak neco naucil... Byl jsi uz nekdy v Plzni? :)))), no spis :(((

Autor:  MiliKiller [ stř dub 27, 2005 5:06 pm ]
Předmět příspěvku: 

No tak dopohody....rád přijedu... :)
StaÄ

Přílohy:
Poznámka: Ukázka i s projížÄ
test.zip [945.29 KiB]
269 krát

Autor:  MiliKiller [ stř dub 27, 2005 6:25 pm ]
Předmět příspěvku: 

Tady je Blend jak se to dá udělat bez pythonu,funguje to ale není to tak hezký....

Použijete na kola texturu se zapnutým shadow....

Má to hodnÄ› vad...ale je to pro zaÄ

Přílohy:
Poznámka: hehe
nopyth.zip [165.4 KiB]
184 krát

Autor:  jm [ čtv dub 28, 2005 8:56 am ]
Předmět příspěvku: 

cool

jenze nekdy clovek veci nechce ochcat, ale skusit je fakt odsimulovat ;)

jm

Autor:  YossXXII [ čtv dub 28, 2005 2:01 pm ]
Předmět příspěvku:  Milli, vypadá to super

, tohodle ja nebudu schopnej (bez pitvani a uceni se) dalsich 79 let :) je to hodne podobny tomu, o co mi slo. JM mi mluvi v jednom z duse, ze by se to melo vsechno pocitat, ale je otazka, do jaky miry je nutny pocitat OPRAVDU vsechno- treba naklon kol od povrchu se da obejit 5 prednastavenyma stupnema naklonu, ale jestli kastle bude reagovat na povrch pod sebou nebo jestli se bude chovat (treba v omezene mire) opravdu podle kol a fyzikalniho modelu povazuju za dulezity. I v tom Terepu2, co jsem posilal se "osira" napr. otaceni prednich kol. Kouzlo ty hry, co bych chtel udelat, je prave v tom ze kdyz to bude tiracek s navesem, tak pri prejizdeni koleji se bude houpat jinak podvozek, jinak kola, jinak kabina a jinak naves. Nejsem programator, jenom si myslim, ze by to mohli dnesni kompy v pohode zvladat, tak jestli vubec to rvat pres Blender nebo si sehnat sikulu, kterej umi v Cecku... Vim ze Blender vznik k necemu mezi vybornou grafikou a uzivatelskou pristupnosti, ale tohle snad neni za jeho moznostma..

Autor:  MiliKiller [ čtv dub 28, 2005 2:57 pm ]
Předmět příspěvku: 

UrÄ

Stránka 12 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/