blender3d.cz http://forum.blender3d.cz/ |
|
Odpruženà auta. http://forum.blender3d.cz/viewtopic.php?f=11&t=651 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | MiliKiller [ úte led 18, 2005 7:21 pm ] |
Předmět příspěvku: | Odpruženà auta. |
ZdravÃm. Jelikož už mi tohle vrtá hlavou celkem dlouho (cca 2 roky) tak se ptám, jestli nÄ›kdo nÄ›kde neobjevil realistcké odpruženà auta. Celkem byhc to potÅ™eboval. NevÃm jak na to. ZkouÅ¡el jsem měřit vzdálenost od zemÄ› pÅ™z ray, ale vypadá to divnÄ›! |
Autor: | YossXXII [ pon dub 25, 2005 5:48 pm ] |
Předmět příspěvku: | chtÄ›l bych udÄ›lat hru |
jejÞ kouzlo je právÄ› ve fyzice modelů a prostÅ™edÃ, ale blender na to zdá se nestaÄ |
Autor: | MiliKiller [ úte dub 26, 2005 2:46 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Vypadá divnÄ›...myslÃm výsledky scriptu...Graficky je to nepoužitelný...o tom to je....Blender dokáže hodnÄ› solidnà práci z grafikou...viz Hell3 myslÃm že graficky je to solidnÃ...Ale neumim navrhnout fyzikálnà model... Jen tak pro ujasnÄ›nÃ...Matiku neumim....Ale jde o to: ??? Rozvrhnout váhu na 4 kola SpoÄ |
Autor: | MiliKiller [ úte dub 26, 2005 8:11 pm ] | ||
Předmět příspěvku: | |||
Tak lachouti...Nejste schopný nÄ›co samy vymyslet tak to musim udÄ›lat za vás.... Heh byl vtip....sorry.... Tak jsem zkusil napsat nÄ›co jako odpruženà a skoro to i funguje....malinko poupravim nÄ›který hodnoty a bude to vypadat snad i dobÅ™e... Máte i pÅ™iloženou ukázku....testoval jsem to i pod 2.36 a běžà to... Esteticky a graficky to zatÃm nenà nic moc pokud se jedná o hodnÄ› hrbolatej terén....ale pokud to je normálnà rovinka se sem tam nÄ›jakým výmolem je to cool... Má to komplet vlastnà fyziku...Ta blenderovská je pomalá a nedá se v nà nastavit vÅ¡e co bylo potÅ™eba.... Funguje to na bázi porovnávánà vzálenostà ray sensorů nad kolem....Tak nezapomeňte kolům vypnout kolize jinak naměřÃte kraviny...
|
Autor: | dogfood [ úte dub 26, 2005 8:47 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Skúšal som to je to dobre urobené. Najviac sa mi pÃ¡Ä |
Autor: | xixixao [ úte dub 26, 2005 9:51 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Jeden detail - ty kola se netočí |
Autor: | MiliKiller [ stř dub 27, 2005 2:41 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Lidi Jste jak malý dÄ›ti.... Chcete odpruženà máte ho mÃt...Kola snad nemaj na žádnej vliv na to jak auto bude pružit....Pokud vám vadà že autu odpadnou kola tak pod nÄ›j dejte plane s promenou zem.....pÅ™iparentujte to k ty krychly a udÄ›lejte ho neviditelný...kola neklesnou pod to plane.... Kola se daj roztoÄ |
Autor: | dogfood [ stř dub 27, 2005 3:05 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Ale ja som to nehovoril ako chybu mne sa to zdalo len celkom funny. Samozrejme, že o to neÅ¡lo, aby to bola super realistická hra, ale len Ä |
Autor: | MiliKiller [ stř dub 27, 2005 3:28 pm ] | ||
Předmět příspěvku: | |||
Tak rejpalové Tady to je poupravený....SamozÅ™ejmÄ› v 2.25 to běžà 100x lÃp než v 2.36 ale mÄ› to trápit nemusÃ... Tady to je...Neupadávaj tomu kola a i se dokonce toÄ
|
Autor: | YossXXII [ stř dub 27, 2005 4:53 pm ] |
Předmět příspěvku: | Vite kde bych byl kdybych tohle umel? :)))) |
Milli, dostavam depky, kdyz te vidim... Netusim co je to Ray (dobre, je to senzor) a jakou ma syntax, nechapu programovani atd. Asi te neprekecam na treba dvoudenni session, kde bys zamachroval, ja bych se tak neco naucil... Byl jsi uz nekdy v Plzni? ))), no spis (( |
Autor: | MiliKiller [ stř dub 27, 2005 5:06 pm ] | ||
Předmět příspěvku: | |||
No tak dopohody....rád pÅ™ijedu... StaÄ
|
Autor: | MiliKiller [ stř dub 27, 2005 6:25 pm ] | ||
Předmět příspěvku: | |||
Tady je Blend jak se to dá udÄ›lat bez pythonu,funguje to ale nenà to tak hezký.... Použijete na kola texturu se zapnutým shadow.... Má to hodnÄ› vad...ale je to pro zaÄ
|
Autor: | jm [ čtv dub 28, 2005 8:56 am ] |
Předmět příspěvku: | |
cool jenze nekdy clovek veci nechce ochcat, ale skusit je fakt odsimulovat jm |
Autor: | YossXXII [ čtv dub 28, 2005 2:01 pm ] |
Předmět příspěvku: | Milli, vypadá to super |
, tohodle ja nebudu schopnej (bez pitvani a uceni se) dalsich 79 let je to hodne podobny tomu, o co mi slo. JM mi mluvi v jednom z duse, ze by se to melo vsechno pocitat, ale je otazka, do jaky miry je nutny pocitat OPRAVDU vsechno- treba naklon kol od povrchu se da obejit 5 prednastavenyma stupnema naklonu, ale jestli kastle bude reagovat na povrch pod sebou nebo jestli se bude chovat (treba v omezene mire) opravdu podle kol a fyzikalniho modelu povazuju za dulezity. I v tom Terepu2, co jsem posilal se "osira" napr. otaceni prednich kol. Kouzlo ty hry, co bych chtel udelat, je prave v tom ze kdyz to bude tiracek s navesem, tak pri prejizdeni koleji se bude houpat jinak podvozek, jinak kola, jinak kabina a jinak naves. Nejsem programator, jenom si myslim, ze by to mohli dnesni kompy v pohode zvladat, tak jestli vubec to rvat pres Blender nebo si sehnat sikulu, kterej umi v Cecku... Vim ze Blender vznik k necemu mezi vybornou grafikou a uzivatelskou pristupnosti, ale tohle snad neni za jeho moznostma.. |
Autor: | MiliKiller [ čtv dub 28, 2005 2:57 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
UrÄ |
Stránka 1 z 2 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |