blender3d.cz http://forum.blender3d.cz/ |
|
Skybox http://forum.blender3d.cz/viewtopic.php?f=11&t=6529 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Pitel [ stř úno 25, 2009 1:08 pm ] |
Předmět příspěvku: | Skybox |
Jak na skybox (nebo spis skysphere)? Potrebuju, abych mel kouli na stejnem miste jako je kamera, ale aby si ta koule drzela svou orientaci (takze parentovani nepomuze). V normalnim Blenderu je Constraint Copy Location, ale v GE to nefunguje. Da se to udelat ciste pomoci Logic Bricku, nebo bydu muset sahnout na Python (ne ze by to byl problem). |
Autor: | Ash [ stř úno 25, 2009 1:49 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Najjednoduchšia možnosť je vertex parent: Kameru si naparentuješ na "plošinu" (napr. plane), ktorou budeš ovládať pohyb a otáčanie kamery. Na túto plošinu (na jeden z jej vrcholov) urobíš vertex parent skyboxu. Zložitejšia možnosť je dať skybox do background scény a kopírovať pozíciu kamery skriptom. Výhodou tohto riešenia je možnosť použitia hmly bez zahmlenia skyboxu. |
Autor: | Vybi [ stř úno 25, 2009 1:53 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
zkus parent+track to, v pohledu nahoru a dolu me to funguje, doleva a doprava je to prehozeny, nejspis zalezi na tom, jak je udelana kamera, pres python nevim |
Autor: | ppk [ stř úno 25, 2009 5:52 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
v moji hre track2 je to jako backgroundscena tak to skus vykrast... kopiruje se jen orientace kamery vis? thread: http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?t=5731&postdays=0&postorder=asc&start=0web: http://ppk.hustej.net/track2.htm tak |
Autor: | kracho [ čtv úno 26, 2009 4:17 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Ja by som urcite volil Ashove 2.riesenie. Polohu kamery zistis pomocou: Kód: kamerapos=kamera.getPosition() #a lahko ju nastavis skyboxu:
skybox.setPosition(kamerapos) |
Autor: | Pitel [ čtv úno 26, 2009 4:20 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
kracho píše: Kód: kamerapos=kamera.getPosition() #a lahko ju nastavis skyboxu: skybox.setPosition(kamerapos) Presne takto jsem v planu to Pythonem resit. Ale nakonec asi pouziju tu vertex parent metodu. |
Autor: | ppk [ ned bře 01, 2009 5:18 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
nebo muzes napsat Kód: skybox.setPosition(GameLogic.getCurentScene().active_camera.getPosition())
a bude skybox skakat na kameru kterou se zrovna divas! kdyz ji zmenis actuatorem |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |