blender3d.cz
http://forum.blender3d.cz/

Skybox
http://forum.blender3d.cz/viewtopic.php?f=11&t=6529
Stránka 11

Autor:  Pitel [ stř úno 25, 2009 1:08 pm ]
Předmět příspěvku:  Skybox

Jak na skybox (nebo spis skysphere)? Potrebuju, abych mel kouli na stejnem miste jako je kamera, ale aby si ta koule drzela svou orientaci (takze parentovani nepomuze). V normalnim Blenderu je Constraint Copy Location, ale v GE to nefunguje. Da se to udelat ciste pomoci Logic Bricku, nebo bydu muset sahnout na Python (ne ze by to byl problem).

Autor:  Ash [ stř úno 25, 2009 1:49 pm ]
Předmět příspěvku: 

Najjednoduchšia možnosť je vertex parent: Kameru si naparentuješ na "plošinu" (napr. plane), ktorou budeš ovládať pohyb a otáčanie kamery. Na túto plošinu (na jeden z jej vrcholov) urobíš vertex parent skyboxu.

Zložitejšia možnosť je dať skybox do background scény a kopírovať pozíciu kamery skriptom. Výhodou tohto riešenia je možnosť použitia hmly bez zahmlenia skyboxu.

Autor:  Vybi [ stř úno 25, 2009 1:53 pm ]
Předmět příspěvku: 

zkus parent+track to, v pohledu nahoru a dolu me to funguje, doleva a doprava je to prehozeny, nejspis zalezi na tom, jak je udelana kamera, pres python nevim

Autor:  ppk [ stř úno 25, 2009 5:52 pm ]
Předmět příspěvku: 

v moji hre track2 je to jako backgroundscena tak to skus vykrast... kopiruje se jen orientace kamery vis? :wink:
thread:
http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?t=5731&postdays=0&postorder=asc&start=0web:
http://ppk.hustej.net/track2.htm
tak

Autor:  kracho [ čtv úno 26, 2009 4:17 pm ]
Předmět příspěvku: 

Ja by som urcite volil Ashove 2.riesenie. Polohu kamery zistis pomocou:
Kód:
kamerapos=kamera.getPosition() #a lahko ju nastavis skyboxu:
skybox.setPosition(kamerapos)

Autor:  Pitel [ čtv úno 26, 2009 4:20 pm ]
Předmět příspěvku: 

kracho píše:
Kód:
kamerapos=kamera.getPosition() #a lahko ju nastavis skyboxu:
skybox.setPosition(kamerapos)

Presne takto jsem v planu to Pythonem resit. Ale nakonec asi pouziju tu vertex parent metodu.

Autor:  ppk [ ned bře 01, 2009 5:18 pm ]
Předmět příspěvku: 

nebo muzes napsat

Kód:
skybox.setPosition(GameLogic.getCurentScene().active_camera.getPosition())

8) a bude skybox skakat na kameru kterou se zrovna divas! kdyz ji zmenis actuatorem

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/