blender3d.cz
http://forum.blender3d.cz/

Unwramp
http://forum.blender3d.cz/viewtopic.php?f=11&t=6536
Stránka 11

Autor:  Merak [ pát úno 27, 2009 2:14 pm ]
Předmět příspěvku:  Unwramp

Potřeboval bych abych mohl takto kreslit na celou plochu a ne tolikrat najednou po částech napada mě jedině malovani nahazet ručně za sebe třeba deset krat deset a pak vložit do blenderu jako texturu akorat náročné a nepřesné

Přílohy:
Texture paint png.jpg
Texture paint png.jpg [ 49.95 KiB | Zobrazeno 1805 krát ]

Autor:  Johny.D [ pát úno 27, 2009 7:40 pm ]
Předmět příspěvku: 

v podstate pokud to dobre chapu chces mit jednu texturu namapovanou Cube nebo nejak tak dlaždicově a pak chceÅ¡ na nu neco nakreslit to ovÅ¡em nejde protože je namapovaná dlaždicově takže musíš vÅ¡e udělat v materialech jako do normalniho renderu pak ale bude zase rozdil jestli máš zaply GLSL a nebo jen multimaterialy, budeÅ¡ muset mít dva unwrapy pro každou texturu jinej

Autor:  zgerbiak [ sob úno 28, 2009 1:21 pm ]
Předmět příspěvku: 

Skús to takto
http://www.youtube.com/watch?v=q3s5KYEtpjM

Autor:  Merak [ čtv bře 19, 2009 12:30 am ]
Předmět příspěvku: 

kreslit texturou na texturu se mi diky zgerbiakovu videu podařilo, ale nechapu proč ta textura kterou, kreslim je tak pruhledna? na obrazku

Přílohy:
texture mix..jpg
texture mix..jpg [ 51.2 KiB | Zobrazeno 1681 krát ]

Autor:  Genom [ čtv bře 19, 2009 12:38 am ]
Předmět příspěvku: 

Jen typuju: co snížit opacity v image paint nástroji?

Autor:  Merak [ čtv bře 19, 2009 2:04 pm ]
Předmět příspěvku: 

nejde, spiš zvyšit na obrazku jsem to použil na plno dyž uberu je to ještě vic průsvitný.

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/