blender3d.cz http://forum.blender3d.cz/ |
|
Unwramp http://forum.blender3d.cz/viewtopic.php?f=11&t=6536 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Merak [ pát úno 27, 2009 2:14 pm ] | ||
Předmět příspěvku: | Unwramp | ||
Potřeboval bych abych mohl takto kreslit na celou plochu a ne tolikrat najednou po částech napada mě jedině malovani nahazet ručně za sebe třeba deset krat deset a pak vložit do blenderu jako texturu akorat náročné a nepřesné
|
Autor: | Johny.D [ pát úno 27, 2009 7:40 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
v podstate pokud to dobre chapu chces mit jednu texturu namapovanou Cube nebo nejak tak dlaždicově a pak chceÅ¡ na nu neco nakreslit to ovÅ¡em nejde protože je namapovaná dlaždicově takže musÃÅ¡ vÅ¡e udělat v materialech jako do normalniho renderu pak ale bude zase rozdil jestli máš zaply GLSL a nebo jen multimaterialy, budeÅ¡ muset mÃt dva unwrapy pro každou texturu jinej |
Autor: | zgerbiak [ sob úno 28, 2009 1:21 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Skús to takto http://www.youtube.com/watch?v=q3s5KYEtpjM |
Autor: | Merak [ čtv bře 19, 2009 12:30 am ] | ||
Předmět příspěvku: | |||
kreslit texturou na texturu se mi diky zgerbiakovu videu podařilo, ale nechapu proč ta textura kterou, kreslim je tak pruhledna? na obrazku
|
Autor: | Genom [ čtv bře 19, 2009 12:38 am ] |
Předmět příspěvku: | |
Jen typuju: co snížit opacity v image paint nástroji? |
Autor: | Merak [ čtv bře 19, 2009 2:04 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
nejde, spiš zvyšit na obrazku jsem to použil na plno dyž uberu je to ještě vic průsvitný. |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |