blender3d.cz
http://forum.blender3d.cz/

pomoc z texturami
http://forum.blender3d.cz/viewtopic.php?f=11&t=6597
Stránka 11

Autor:  kracho [ pon bře 16, 2009 11:34 am ]
Předmět příspěvku: 

V prvom rade musis prepnut Draw mode na Texture klavesa D, a potom musiv vsetkym predmetom prepocitat normaly - v edit mode (Tab) oznacis vsetky vertexy (a) a potom Ctrl+n, respektive na miestost ctrl+shift+n. Ale ak ju budes pouzivat aj z vonku, pouzi double sides.

PS: a asi by si mohol tie tvoje obrazky trovhu orezavat...

Autor:  Váca [ pon bře 16, 2009 6:11 pm ]
Předmět příspěvku: 

tak kdyz mas 4 svetla a vsechny maji intenzitu 1.0, tak se neni cemu divit..dej to tak na 0.3(kazdy svetlo) a bue to ok :)

Autor:  Váca [ pon bře 16, 2009 9:52 pm ]
Předmět příspěvku: 

nevim hele, bez textur to nemuzu pospudit tak dobre :)

Autor:  smrq [ stř bře 18, 2009 10:07 pm ]
Předmět příspěvku: 

ceska vysla jen jedna - Blender, naucte se 3d grafiku od pokorneho. anglicke jsem necetl, nemuzu referovat.
i zde na foru je odkaz na aktualni pdf prirucku ve slovenstine. hledej v novinkach a chatu (jedno z prvnich temat).

Autor:  Kapo [ stř bře 18, 2009 10:12 pm ]
Předmět příspěvku: 

viewtopic.php?t=6384

tuto to najdes :)

Autor:  Vybi [ sob bře 28, 2009 5:41 pm ]
Předmět příspěvku: 

u nekterych zidli jeste prehod normaly, na tabuli bych pouzil shadeless popripadne uplne vypnul specularitu, dal podlahu mapoval pres UV, ne orco, pak se to vypocitava nejak posunute, k te kamere, je to nejspis nastavenim ohniska..vyber kameru, F9 a lens nastav na 35, kdyztak se ke kamere pribliz pres kolecko, pri malych uhlech se ti budou boky vic a vic hroutit kvuli perspektive. pak bych udelal jednu podstatnou vec. zapekl textury...donastavuj scenu pro render: pridej AO, nastav stiny svetel, pridal bych svetlo typu sun, tem lustrum dal aspon emit, at nejsou svetla tmavy, klidne at sou prepaleny atd. potom provest zapeceni textur. uvidis ze to bude vypadat mnohem prirozeneji.

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/