blender3d.cz
http://forum.blender3d.cz/

Osvětlení objektu s texturou (dynamické světlo)
http://forum.blender3d.cz/viewtopic.php?f=11&t=7139
Stránka 11

Autor:  frca [ čtv říj 08, 2009 11:34 am ]
Předmět příspěvku:  Osvětlení objektu s texturou (dynamické světlo)

Zdravím,
mám otexturovaný objekt a není na něm stínování. Na stejném objektu bez textury stínování je. Jak ho dodat i tomu otexturovanému objektu? Podotýkám, že používám Texture Face Materials.
Díky.

Přílohy:
Poznámka: Screenshot ukázky
obrazek.png
obrazek.png [ 19.19 KiB | Zobrazeno 1077 krát ]
Poznámka: Ukázkový soubor
bge-material-test.blend.zip [152.16 KiB]
56 krát

Autor:  Dreamak [ čtv říj 08, 2009 10:42 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Osvětlení objektu s texturou (dynamické světlo)

zaklikni light v texture face

Přílohy:
light.jpg
light.jpg [ 51.26 KiB | Zobrazeno 1055 krát ]

Autor:  X_H_N [ sob říj 10, 2009 12:28 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Osvětlení objektu s texturou (dynamické světlo)

A nebo nahore v zalosce game zatrhni "Blender GLSL Materials"

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/