blender3d.cz http://forum.blender3d.cz/ |
|
To zas ja:svetlo a bloom http://forum.blender3d.cz/viewtopic.php?f=11&t=7346 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Paul 68 Rageous [ pon led 11, 2010 4:17 pm ] |
Předmět příspěvku: | To zas ja:svetlo a bloom |
Zdravim, podporuje GE volumetricke svetlo? lebo som ho zapol(uz ani neviem ako sa to vola) no nic sa nezobrazilo a este ako spravim bloom?treba skripty alebo sa to da nastavit nejakym tlacidlom a ozaj aby som nezabudol ako nastavim dohlad kamery? Diki moc |
Autor: | Dreamak [ pon led 11, 2010 5:13 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: To zas ja:svetlo a bloom |
yokozuna404 píše: Zdravim, podporuje GE volumetricke svetlo? lebo som ho zapol(uz ani neviem ako sa to vola) no nic sa nezobrazilo a este ako spravim bloom? Volumetrické svetlo sa nedá spraviť v BGE bez použitia shaderov alebo nejakého fake-u(face s alpha textúrou) bloom len cez GLSL shadre yokozuna404 píše: ...ozaj aby som nezabudol ako nastavim dohlad kamery? Diki moc vyber kameru, F9, a tam máš clipping start/end(platí pre dohľadnosť v BGE) |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |