blender3d.cz
http://forum.blender3d.cz/

Textury a průnik
http://forum.blender3d.cz/viewtopic.php?f=11&t=7367
Stránka 12

Autor:  Jan [ pon led 18, 2010 8:02 pm ]
Předmět příspěvku:  Textury a průnik

Bry den,
zkouším dělat jen tak v Blenderu hru (létání s letadlem), bez Phytonu. A mám minimálně dva základní problémy:
1. nezobrazujou se textury, i když mám zaplé vidění textured
2. jak udělat, aby letadlo nepronikalo povrchem?

Autor:  Dreamak [ pon led 18, 2010 9:20 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Textury a průnik

1. problémy môžu byť rôzne, keď tak pošli blend file
2. keď to chceš bez pythonu tak potom použi fyziku

Autor:  Jan [ pon led 18, 2010 9:43 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Textury a průnik

1. by mě spíš prakticky zajímalo, kde se to normálně nastavuje(už jsem zkoušel zaškrtnout Blendr GLSL material a nic)
2. to jsem už zkoušel, ale nevím přesně jak. Když mám u letadla nastavené dynamic nebo rigid body, tak nelétá, ale je přitahováno k zemi, když static tak zemí prolítá.

Autor:  Dreamak [ pon led 18, 2010 10:38 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Textury a průnik

1. a čo konkrétne ti to zobrazuje? pri použití GLSL modu musíš mať v scéne aspoň jedno svetlo
2. môžeš to hacknúť tak, že nastavíš gravitáciu na 0. tak ti to nebude padať a bude fungovať fyzika(ale určite existuje aj menej drastická možnosť, záleží od toho aký gameplay tá hra má mať)

Autor:  kracho [ úte led 19, 2010 12:34 am ]
Předmět příspěvku:  Re: Textury a průnik

Jan píše:
1. by mě spíš prakticky zajímalo, kde se to normálně nastavuje(už jsem zkoušel zaškrtnout Blendr GLSL material a nic)
2. to jsem už zkoušel, ale nevím přesně jak. Když mám u letadla nastavené dynamic nebo rigid body, tak nelétá, ale je přitahováno k zemi, když static tak zemí prolítá.


1.Otazkou je ci dobre pouzivas textury - je nutne ich mat namapovane cez UV!
2.Vsak to sa da krasne vyuzit, daj si normalne rigid body, spravne nastav sily pohybu v osi y a z a rotacie, a mozes krasne simulovat lietadlo.... Podla mna sa na to blender hodi najlahsie (aj v pripade ze to chces bez pythonu).

Autor:  Jan [ úte led 19, 2010 3:19 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Textury a průnik

1. Diky moc, to je to co jsem potřeboval vědět, ale jak udělat Uv na kameru? 8-)

Autor:  kracho [ úte led 19, 2010 9:24 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Textury a průnik

Jan píše:
1. Diky moc, to je to co jsem potřeboval vědět, ale jak udělat Uv na kameru? 8-)


Teraz fakt neviem,co tym myslis, textury sa v UV daju dat len na objekty typu mesh. Takze na kameru nie,ani neviem aky by to malo vyznam...

Autor:  Jan [ úte led 19, 2010 9:39 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Textury a průnik

Jj vim, to byla ironie. Ale jak zobrazit texturu, co je přímo v Blenderu, a také co udělat, aby se mi zovrazily stíny?

Autor:  kracho [ úte led 19, 2010 9:58 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Textury a průnik

Aha, tak to sorry, ale na ironicke otazky sa mi nejak nechce odpovedat. Skus pouzit google!

Autor:  Jan [ úte led 19, 2010 10:22 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Textury a průnik

Mám problém a to velký.
Já blb jsem zaškrtl Autostart, teď když to zapnu, tak se hned spustí hra, po esc se zase vypne i celý program, jak to mám zrušit? :?

Autor:  kracho [ stř led 20, 2010 12:11 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Textury a průnik

No na uvod by som cakal aspon zmienkou omluvu...ako mame tusit, ze to zas nie je ironicka otazka???

Autor:  Jan [ stř led 20, 2010 4:04 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Textury a průnik

Dobre, sorry, ale to fakt není ironie, ono se to opravsu stalo, raději upustím od dělání her a uchýlím se k modelování a animaci. Ale raději bych to ještě dodělal, což nemůžu, neboť jak mám zaškrklý ten autostart.

Autor:  kracho [ stř led 20, 2010 4:31 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Textury a průnik

Ok,ale na buduce si to odpust... V adresari,kde mas hru by si mal mat ulozeny subor s rovnakym nazvom ale s priponou .blend1, tak ten si otvor pomocov blenderu.

Autor:  Jan [ stř led 20, 2010 5:04 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Textury a průnik

Dík moc.

Autor:  Jan [ stř led 20, 2010 5:19 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Textury a průnik

Jestli příliš nezkouším tvou trpělivost, tak bych se rád zeptal, jak udělat po letadlem zřetelný stín (zkusil jsem dát nad něj spto a naparentovat, ale vypadá to blbě.

Stránka 12 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/