blender3d.cz
http://forum.blender3d.cz/

zaťaženie CPU
http://forum.blender3d.cz/viewtopic.php?f=11&t=7617
Stránka 11

Autor:  MOJE [ úte kvě 04, 2010 9:53 am ]
Předmět příspěvku:  zaťaženie CPU

Zdravím, ako znížim zaťaženie CPU pri GE. skúšal som rozlíšenie, fps, farebnú hĺbku a NIČ. :?

VĎAKA

Autor:  Paul 68 Rageous [ úte kvě 04, 2010 3:04 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: zaťaženie CPU

Ak používaš GLSL, skus vypnut najskor Shadery ak nič tak vypni svetlá, má to otrasnú grafiku bez nasvietenie ale čo už.

Nechcem zakladat nove tema tak to pisem sem: Daju sa nejako vypnut shadery v GLSL priamo v hre/menu hry?? cez skript alebo tak.alebo este ci sa daju shadery vypnut jednotlivym objektom


DIKI

Autor:  zgerbiak [ stř kvě 05, 2010 2:56 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: zaťaženie CPU

yokozuna404 - Dá sa to cez Rasterizer v skripte.
Sú na to metódy set.MaterialMode(), get.MaterialMode(), setGLSLMatrialSetting(), getGLSLMatrialSetting()

Ako sa s tým pracuje neviem, neskúšal som.

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/