blender3d.cz http://forum.blender3d.cz/ |
|
zaťaženie CPU http://forum.blender3d.cz/viewtopic.php?f=11&t=7617 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | MOJE [ úte kvě 04, 2010 9:53 am ] |
Předmět příspěvku: | zaťaženie CPU |
Zdravím, ako znížim zaťaženie CPU pri GE. skúšal som rozlíšenie, fps, farebnú hĺbku a NIČ. VĎAKA |
Autor: | Paul 68 Rageous [ úte kvě 04, 2010 3:04 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: zaťaženie CPU |
Ak používaš GLSL, skus vypnut najskor Shadery ak nič tak vypni svetlá, má to otrasnú grafiku bez nasvietenie ale čo už. Nechcem zakladat nove tema tak to pisem sem: Daju sa nejako vypnut shadery v GLSL priamo v hre/menu hry?? cez skript alebo tak.alebo este ci sa daju shadery vypnut jednotlivym objektom DIKI |
Autor: | zgerbiak [ stř kvě 05, 2010 2:56 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: zaťaženie CPU |
yokozuna404 - Dá sa to cez Rasterizer v skripte. Sú na to metódy set.MaterialMode(), get.MaterialMode(), setGLSLMatrialSetting(), getGLSLMatrialSetting() Ako sa s tým pracuje neviem, neskúšal som. |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |