Rad by som vedel par veci...dopredu upozornujem, jedna sa o Blender 2.53:
1. Rad by som vedel ako rozumne pripojit soft body mesh k niecomu inemu, pouzivat rigidbody joint, ale tento joint to prichyti iba v jednom bode...ako to prichytit vo viac bodoch (
http://www.youtube.com/watch?v=J1AdsSMdFl4 ako tu ta plachta na zaciatku...)
2. Ako spravit soft body mesh v hre statickym? Pre ostatne (rigid body, dynamic) existuju LOCK rotation a lock motion v osiach x y a z...pre soft body som to tam nenasiel, tak sa pytam...
3.
http://www.blendernation.com/water-dyna ... me-engine/ toto je hrozne pekne, asi to spravili tym ze nejako zablokovali pohyb meshu...ale ako spravili aby mesh na ostatne objekty reagoval, ale prepustal ich (aby mohli cez tu hladinu prechadzat)?
4. Rigid body joint sa trochu asi zmenil...uz neviem spravit take, ze mam trebars auto, a koleso...priconstraintujem to koleso k autu a zamknem jednu osu otacania, cize koleso pojde tocit, ale nebude robit blbosti...v novom blenderi som to zamknutie osi este nenasiel...
5. Ako spravit celkove realisticke auto (ovladanie) v blender 2.53? Nieco ako Vehicle Wrapper este funguje? A da sa pomocou soft body nejako spravit poskodenie auta? Alebo na to bude treba python?
6. Ako spravit Double Sided face v Blender 2.53?
Tak, snad mi niekto odpovie, dakujem...