Právě je čtv úno 20, 2025 7:14 am

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 38 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3  Další
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: pát bře 04, 2005 11:22 am 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: ned srp 01, 2004 10:03 am
Příspěvky: 526
Bydliště: Most
Zdravím....

Mám prosbu každý kdo se tu zabývá Game Enginem ať sem něco pošle....
Zajímá mě kolik nás je....


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát bře 04, 2005 7:40 pm 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: stř srp 11, 2004 4:24 pm
Příspěvky: 1150
Bydliště: net
si nejsem jistej, ale snad i ja :oha:
jm


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned bře 06, 2005 11:52 am 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: ned srp 01, 2004 10:03 am
Příspěvky: 526
Bydliště: Most
Jsme 3 - ????
Málo - Moc málo

Ashi neděláš v Game Engine?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned bře 06, 2005 12:59 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: pon črc 12, 2004 7:35 pm
Příspěvky: 348
Bydliště: Brno
jo, myslím že Ash a ešte trochu aj ja :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned bře 06, 2005 1:23 pm 
Offline
.........
.........
Uživatelský avatar

Registrován: sob pro 25, 2004 1:45 pm
Příspěvky: 1517
Bydliště: Mělník
Zajímámse o to,ale zatim o tom moc nevim... :?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned bře 06, 2005 1:23 pm 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: stř srp 11, 2004 4:24 pm
Příspěvky: 1150
Bydliště: net
malo, zato sme nejlepsi :D
(samozrejme ze ash dela v blendru, o tom vim svy ;) )

jm


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned bře 06, 2005 11:55 pm 
Offline
....
....

Registrován: pon črc 12, 2004 1:15 pm
Příspěvky: 382
Bydliště: Bratislava
Najprv som chcel zapierať, ale pod ťarchou dôkazov sa priznávam: Robím v GameBlenderi.


Naposledy upravil Ash dne pon bře 07, 2005 10:41 am, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon bře 07, 2005 10:08 am 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: čtv led 06, 2005 3:29 pm
Příspěvky: 233
Bydliště: Praha
Já ještě ne :(


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon bře 07, 2005 11:46 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: ned srp 01, 2004 10:03 am
Příspěvky: 526
Bydliště: Most
Jů no to se to rozrůstá...
Tak lidiÄ


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte bře 08, 2005 1:58 pm 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: stř srp 11, 2004 4:24 pm
Příspěvky: 1150
Bydliště: net
Ash píše:
Najprv som chcel zapierať, ale pod ťarchou dôkazov sa priznávam: Robím v GameBlenderi.


hochu tak nemas sanci,vsechno o tobe vime :D

jm


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: GameBlender a ja :-)
PříspěvekNapsal: stř bře 09, 2005 2:04 am 
Offline
..
..
Uživatelský avatar

Registrován: pát led 21, 2005 1:53 pm
Příspěvky: 39
Bydliště: Brno/Unicov (OL)
Ja se zabyvam GameBlenderem v ramci bakalarky (viz. Dokoncene projekty->Walktrhrough :-)), ale rad bych se zabyval i renderem. Jenze na to mi nezbyva cas a nevim, jestli bych to zvladnul (ale jsem snazivy :-D). Kdyz vidim ty dila tady....

Ale na GB me docela stve, ze je tak narocny na procesor. Porad mi jede na 100%, i kdyz se tam nic nedeje :-(


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř bře 09, 2005 9:44 am 
Offline
....
....

Registrován: pon črc 12, 2004 1:15 pm
Příspěvky: 382
Bydliště: Bratislava
Citace:
Ale na GB me docela stve, ze je tak narocny na procesor. Porad mi jede na 100%, i kdyz se tam nic nedeje
To je normálna vlastnosť väčšiny herných enginov - generovať čo najvyššie framerate a tým pádom plne vyťažiť procesor.

V 2.36 sa dá v Pythone nastaviť maximálne framerate, takže tým sa dá záťaž obmedziť. Alebo sa dá použiť jeden starý trik s funkciou sleep() v Pythone.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř bře 09, 2005 11:34 am 
Offline
..
..
Uživatelský avatar

Registrován: pát led 21, 2005 1:53 pm
Příspěvky: 39
Bydliště: Brno/Unicov (OL)
Ash píše:
V 2.36 sa dá v Pythone nastaviť maximálne framerate, takže tým sa dá záťaž obmedziť. Alebo sa dá použiť jeden starý trik s funkciou sleep() v Pythone.


Heh, ted trik neznam...o co presne se jedna? Potreboval bych, aby mi to nezatezovalo procesor na 100%, kdyz se obcas jedna i o statickou scenu (pokud se avatar nehybe). A Maximalni framerate lze nastavit jak? Myslim, ze by to vyresilo par veci...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř bře 09, 2005 12:12 pm 
Offline
....
....

Registrován: pon črc 12, 2004 1:15 pm
Příspěvky: 382
Bydliště: Bratislava
Na nastavenie framerate sú 2 funkcie:
GameLogic.setPhysicsTicRate(param)
GameLogic.setLogicTicRate(param)

Ale pokiaľ som to testoval, tak záťaž procesora sa týmito funkciami neznižuje - teda obmedzí frekvenciu výpočtu fyziky a logiky, ale zobrazovanie ide stále naplno.

Na použitie sleep() stačí napísať jednoduchý skript:
import time
time.sleep(0.03)

Tento skript po spustení uspí vlákno enginu na 0.03 sekundy - teda ak sa bude volať pre každý frame, framerate bude maximálne 33 (na mojom stroji okolo 18 ).


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř bře 09, 2005 6:32 pm 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: stř srp 11, 2004 4:24 pm
Příspěvky: 1150
Bydliště: net
hmm sice funguje, ale vlastne nevis jak rychle to na jaky masine bude fungovat :(...to teda nevis nikdy

jm


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 38 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz